Od 20 marca będzie można logować się wyłącznie do nowego serwisu Moje ING
O tym, że wyłączenie starego serwisu transakcyjnego Banku Śląskiego zbliża się wielkimi krokami wiadomo od kilku tygodni. Podczas niedawnej konferencji prasowej związanej z publikacją wyników finansowych ING za ubiegły rok prezes banku Brunon Bartkiewicz stwierdził, że w najbliższym czasie nowy system zyska pełną funkcjonalność a klienci nie będą musieli już zaglądać do starego.
Przeczytajcie także: SkyCash sprzedaje polisy komunikacyjne
Wówczas nie padła konkretna data jego wyłączenia, ale biuro prasowe uściśliło, że dojdzie do tego prawdopodobnie w II poł. bieżącego roku. Tymczasem przed chwilą opublikowano komunikat prasowy, z którego wynika, że przez stronę główną banku będzie można zalogować się do starego systemu tylko do 20 marca. Później będzie on jeszcze dostępny, ale tylko przez link widoczny po zalogowaniu się na rachunek przez nowy system, czyli Moje ING. Nie podano, jak długo taka sytuacja będzie trwać.
Przeczytajcie także: Polskie ePłatności kupują terminale Kolportera
Klienci Śląskiego od poniedziałku nie mogą już także instalować starej aplikacji mobilnej. Natomiast ci jej użytkownicy, którzy przed tym dniem mieli ją na swoich smartfonach, mają mieć możliwość korzystania z niej co najmniej do końca września bieżącego roku. Nowa apka dostępna jest od połowy ubiegłego roku a ostatnio przeszła gruntowną aktualizację dzięki której zbiera lepsze oceny od użytkowników.