Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Uwaga klienci ING: zbliża się termin wyłączenia starego serwisu transakcyjnego

Prawdopodobnie w drugiej połowie bieżącego roku wszyscy użytkownicy rachunków Banku Śląskiego będą musieli korzystać już z nowego systemu

Jak wiecie, od dłuższego już czasu klienci ING Banku mają do dyspozycji dwa systemy transakcyjne: stary, z którego korzystali od wielu lat i nowy, przygotowany w technologii RWD. Wiadomo, że taka sytuacja nie będzie trwać w nieskończoność i prędzej czy później stary system zostanie wyłączony. Dotąd nie było jednak wiadomo, kiedy konkretnie to się stanie. Dziś wiem na ten temat nieco więcej.

Przeczytajcie także: Stara aplikacja ING wkrótce odejdzie

Na dzisiejszej konferencji prasowej prezes Śląskiego, Brunon Bartkiewicz stwierdził, że w najbliższym czasie nowy system zyska pełną funkcjonalność. Zatem klienci korzystający z tego rozwiązania nie będą musieli już zaglądać do starego systemu. To oznacza, że wielkimi krokami zbliża się termin wyłączenia dotychczasowego serwisu. Bartkiewicz nie podał konkretnej daty, kiedy to się stanie. Biuro prasowe uściśliło jednak, że dojdzie do tego prawdopodobnie w II poł. bieżącego roku. Jeżeli więc jesteście klientami Śląskiego i jeszcze nie zaznajomiliście się z nowym systemem transakcyjnym, najwyższa pora to zrobić.

Tymczasem kilka dni temu ING poinformował swoich klientów o terminach wyłączenia starej aplikacji mobilnej. Jej instalacja będzie możliwa tylko do 26 lutego. Po tej dacie pobranie tej apki już się nie uda. Natomiast osoby, które 26 lutego będą miały zainstalowaną starą aplikację, będą mogły z niej jeszcze korzystać przez kilka miesięcy. Jej ostateczne wyłączenie odbędzie się nie wcześniej niż 1 października 2017 r.

Przeczytajcie także: Wchodzi w życie ustawa o rachunku poddstawowym

W materiałach prasowych przygotowanych przez ING na dzisiejszą konferencję prasową znalazło się kilka statystyk wartych przytoczenia. Bank podaje, że dotąd wszystkie jego aplikacje mobilne pobrano 2 mln razy. Do bankowości mobilnej dostęp miało na koniec ub. roku 915 tys. klientów (o 28 proc. więcej niż na koniec 2015 r.) a aktywnie korzystało z tego rozwiązania 688 tys. (wzrost rok do roku o 40 proc.). W IV kwartale klienci Śląskiego wykonali za pośrednictwem bankowości mobilnej 8,5 mln przelewów (wzrost o 47 proc. w stosunku do IV kw. 2015 r.).

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies