Na razie w Revolucie dostępne są bilety komunikacji miejskiej. W dalszej kolejności planowane jest udostępnienie także płatności za parkowanie
Kolejni czytelnicy cashless.pl donoszą, że w używanej przez nich aplikacji mobilnej Revoluta pojawiła się nowa usługa Transport, w ramach której mogą kupować bilety komunikacji miejskiej. Jak informuje jednak biuro prasowe Revoluta w Polsce, usługa wprowadzana wspólnie z operatorem aplikacji SkyCash wciąż znajduje się na etapie testów.
Zgodnie z informacjami przekazanymi przez służby prasowe fintechu, firma sukcesywnie powiększa grupę klientów, która może korzystać z nowego rozwiązania, ale wszyscy zyskają do niego dostęp prawdopodobnie dopiero przed wakacjami. Aktualnie cały czas wprowadzane są różne poprawki do usługi, wydłużana lista miast, w których bilety można kupować, oraz zbierane opinie na temat działania funkcji w celu późniejszego jej zoptymalizowania.
W dalszej kolejności Revolut planuje rozszerzyć współpracę ze SkyCash, dzięki czemu w aplikacji brytyjskiego fintechu będą mogły pojawić się płatności za postój w strefach parkowania w centrach miast. Na razie jednak Revolut nie podaje szczegółów na temat tego wdrożenia, w szczególności tego, kiedy konkretnie mogłoby nastąpić.
O tym, że Revolut nawiązał współpracę ze SkyCash w celu udostępnienia płatności mobilnych za usługi transportowe mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl jako pierwsi w tekście W aplikacji Revoluta pojawią płatności za bilety i parkingi. Natomiast na początku marca pisaliśmy, że pierwsi klienci już mogą korzystać z nowego rozwiązania. Więcej na ten temat w tekście Bilety komunikacji miejskiej już dostępne dla wybranych klientów Revoluta.