Firma pracuje nad usunięciem problemu i przeprasza użytkowników na Facebooku
Od kilku godzin czytelnicy donoszą nam o problemach w korzystaniu z aplikacji SkyCash. – Chciałem zakończyć parkowanie, ale nie mogę połączyć się z serwerem. Trwa to już od kilkudziesięciu minut. A licznik bije – napisał przed godziną 14.00 Cezary.
Okazuje się, że nie on jeden ma tego rodzaju kłopot. Na profilu firmy SkyCash na Facebooku znaleźć można komentarze innych osób, które skarżą się na utrudnienia. Użytkownicy aplikacji nie mogą korzystać z możliwości uruchomienia i zakończenia parkowania, zakupu biletów komunikacji miejskiej czy okazania biletu kolejowego do kontroli.
Za pośrednictwem Facebooka SkyCash przeprosił klientów za trudności i poinformował, że pracuje nad usunięciem awarii. Jej przyczyny nie zostały podane. SkyCash zapewnia także, iż jeżeli ktoś w wyniku awarii utracił pieniądze, zostaną mu one zwrócone. W tym celu powinien na adres bok@skycash.com wysłać mejla z informacją o numerze telefonu, z którego rozpoczęto parkowanie i planowanej godzinie jego zakończenia.
Biuro prasowe spółki poinformowało również, że funkcja okazywania biletów do kontroli działa. Wystarczy wyłączyć transfer danych i uruchomić aplikację.
AKTUALIZACJA
W nocy z poniedziałku na wtorek prawidłowe działanie aplikacji zostało przywrócone.