Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Autopay chce wejść na rynki Bliskiego Wschodu. Pomóc ma w tym Joanna Pydo

Joanna Pydo, jako General Menager na region Bliskiego Wschodu, ma realizować plan wejścia polskiej spółki na te rynki

Biuro prasowe Autopay podało, że od początku marca 2025 r. zespół firmy został wzmocniony przez Joannę Pydo. Objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu. Będzie odpowiadała m.in. za realizację planu wejścia na te rynki, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych, budowanie zespołu i strategicznych partnerstw.

Przeczytajcie także: Zgłoście się do nagród Cashless Fintech 2025

– Utworzenie nowego stanowiska Chief Value Officer w zespole zarządzającym to kluczowe strategiczne wzmocnienie naszej organizacji i kolejny krok w budowaniu wartości naszej marki. Doświadczenie Joanny w różnych sektorach i na wielu rynkach w istotnym stopniu przyczyni się do osiągnięcia kolejnego etapu rozwoju Grupy oraz wzmocni naszą pozycję na rynkach międzynarodowych – mówi Andrzej Antoń, prezes i współzałożyciel Autopay.

Joanna Pydo od ponad 20 lat pracuje dla polskich firm, międzynarodowych grup kapitałowych i holdingów z branż technologicznej, bankowości i usług finansowych, energetycznej, wydobycia, logistyki, usług medycznych i nieruchomości. Przed dołączeniem do Autopay sprawowała funkcję Sustainable Finance Director w firmie doradczej Sustainability Excellence Management Consulting. Od kilku lat pracuje w Emiratach Arabskich, a wcześniej związana była m.in. z Anava Capital, Pfleiderer Group i Grupą Energa.

Przeczytajcie także: Raport Insurtechy w Polsce vol. 4 już do pobrania

Z informacji prasowej Autopay wynika, że oprócz swojej roli w rozwinięciu działalności firmy na rynkach bliskowschodnich Joanna Pydo jako CVO będzie odpowiedzialna za kształtowanie strategicznej wartości Autopay dla akcjonariuszy, w tym przede wszystkim zarządzanie inicjatywami strategicznymi, m.in. współpracą w zakresie transakcji M&A, inwestycjami i partnerstwami biznesowymi.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies