BZ WBK ogłasza zmianę podejścia do klientów indywidualnych wraz ze startem kampanii reklamowej, promującej nowe Konto jakie chcę
Zdaniem Artura Sikory, dyrektora komunikacji i marketingu w BZ WBK, polskie banki zwykle kuszą nowych klientów atrakcyjnymi promocjami, cenami i bonusami natomiast dotychczasowych traktują po macoszemu. – Zwykle nowi mają lepiej. My chcemy zerwać z takim podejściem. Wyrazem tego jest oferta Konta jak chcę. Dotychczasowi klienci mogą zamienić na nie obowiązujący rachunek bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Mało tego, nawet staramy się ich do tego zachęcać – stwierdził przedstawiciel BZ WBK.
Przeczytajcie także: Oto Konto jak chcę od BZ WBK
Wtóruje mu Marcin Pawłowski, dyrektor ds. marketingu detalicznego i rozwoju oferty BZ WBK. – Wyszliśmy z założenia, że powinniśmy w większym niż dotąd wymiarze skoncentrować się na tych klientach, których już mamy. Liczymy oczywiście, że pozyskamy nowych, na przykład tych, którzy w przeszłości odeszli od nas choćby w rezultacie zmian tabel opłat i prowizji. Ale nie będziemy brać udziału w wojnie cenowej – powiedział Marcin Pawłowski.
Nowa strategia banku przejawia się w kampanii reklamowej, która właśnie startuje. Bank przekonuje m.in. w spotach telewizyjnych, że od teraz lepiej niż kiedykolwiek będzie słuchał swoich klientów a ci będą dzięki jego ofercie mogli bankować tak jak chcą. Nowe reklamy banku wizerunkowe i produktowe będziecie mogli zobaczyć nie tylko w telewizji, ale także w internecie, prasie i na billboardach.
Przeczytajcie także: Alior też będzie miał konto z kafelków
Przy okazji bank pochwalił się pierwszymi wynikami sprzedaży Konta jak chcę. Po niecałym miesiącu od wprowadzenia go do oferty korzysta z niego ok. 67 tys. osób. Z tym że tylko część to nowa sprzedaż. Reszta to konta dotychczasowych klientów, którzy postanowili zamknąć swój dotychczasowy rachunek i otworzyć nowy. BZ WBK ma nadzieję, że do czerwca przyszłego roku będzie prowadził milion Kont jak chcę. Bank zapowiedział też kilka nowości. W najbliższym czasie chce zaoferować nową platformę do inwestycji w fundusze, odmianę rachunku dla dzieci w wieku od 13 lat oraz nowy proces wnioskowania o kredyty w kanałach elektronicznych.