Płatności kartami i wypłaty z bankomatów są realizowane bez przeszkód
Informację o awarii w BZ WBK otrzymaliśmy od naszych czytelników. Potwierdziło ją biuro prasowe instytucji. Internetowy serwis transakcyjny, jak to zostało określone, "działa falami". Trwają prace mające na celu usunięcie awarii.
Jednocześnie BZ WBK zapewnia, że płatności bezgotówkowe kartami oraz wypłaty gotówki z bankomatów realizowane są bez przeszkód, a pieniądze deponentów są bezpieczne.
Jeżeli macie problem ze swoim bankiem, nie możecie zalogować się na konto, nie możecie skorzystać z karty albo macie jakąkolwiek inną ciekawą informację, którą chcielibyście się z nami podzielić, skorzystajcie z nowego kanału kontaktu z redakcją Cashless, z zakładki Alert. Możecie ją znaleźć tutaj lub w głównym menu naszego serwisu.
Aktualizacja
O godz. 20 biuro prasowe BZ WBK zapewniło, że awaria została usunięta.