Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Zakupy w domu 15 minut po złożeniu zamówienia? Ekspresową dostawą będzie kusił warszawiaków JOKR

Platforma wykorzysta sieć tzw. darkstores, czyli magazynów obsługujących daną okolicę

Pandemia spowodowała znaczny wzrost zainteresowania zakupami online z dostawą do domu. Do firm wyrastających na tej fali dołącza właśnie JOKR. Platforma zaoferuje swoje usługi warszawskim klientom, którym, jak deklaruje, dostarczy zakupy w ciągu 15 minut od zamówienia.

Przeczytajcie także: Płatność za zakupy spożywcze w abonamencie?

Klienci będą mogli zamówić produkty – głównie spożywcze, ale nie tylko – za pomocą aplikacji mobilnej, a JOKR zapewni ekspresową dostawę, bez minimalnej wartości zamówienia. Wykorzysta do tego sieć tzw. darkstores, czyli magazynów obsługujących daną okolicę. Jak podkreślono, dzięki dokonywanej na bieżąco analizie danych zakupowych, asortyment poszczególnych darkstores będzie coraz lepiej dopasowany do potrzeb konsumentów mieszkających na danych obszarze.

Rozwiązanie to ma też być interesujące dla lokalnych sklepów, które będą mogły sprzedawać swoje towary za pośrednictwem platformy bez konieczności budowania skomplikowanej infrastruktury logistycznej czy sieci dostaw.

Przeczytajcie także: Adyen zadba o płatności na platformie Less_

JOKR działa już w stolicy Meksyku, w Limie oraz São Paolo. A wkrótce ma zadebiutować w Warszawie, Nowym Jorku i Bogocie. Aplikacja ma też trafić do klientów z kolejnych miast Europy i Ameryki Łacińskiej. Obecnie firma poszukuje pracowników do warszawskiego oddziału. Zatrudni kilkadziesiąt osób, w tym general managera.

Twórcą rozwiązania jest Ralf Wenzel, był członek zarządu SoftBanku i Delivery Hero oraz twórca Foodpandy. Wśród współzałożycieli platformy jest natomiast Piotr Lagowski, który odpowiada za rozwój firmy w Europie Centralnej i Afryce. JOKR uzyskał wsparcie SoftBanku, Tiger Global, HV Capital oraz polskiego funduszu Market One Capital.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies