Duża aktualizacja aplikacji mojePZU jest już dostępna na telefonach z systemami iOS i Android
PZU udostępniło swoim klientom nową wersję aplikacji mobilnej mojePZU. Aktualizację można już pobrać zarówno ze sklepu Google Play, jak i z marketu App Store. Wraz z nią pojawia się zmieniona szata graficzna oraz nowy sposób prezentacji funkcji oprogramowania.
Zamiast dotychczasowego ekranu głównego, podzielonego tematycznie na obszary: majątkowy, życiowy, zdrowotny i finansowy, użytkownicy zobaczą czteroelementowy pulpit, uporządkowany funkcjonalnie. W zakładce Produkty klienci znajdą informacje o swoich umowach. W zakładce Szkody mogą zgłosić szkodę z polisy lub sprawdzić jej status, a w Ofertach będą mogli poznać przygotowane i spersonalizowane propozycje nowych produktów.
Natomiast w zakładce Kup online w jednym miejscu znajdą się produkty, które można kupić za pośrednictwem aplikacji, takie jak ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne, życiowe, NNW, wizyty lekarskie lub pakiety medyczne czy produkty inwestycyjne, dostępne w ramach platformy inPZU.
Z kolei w nowym dolnym menu oprócz skrótu do opisanego wcześniej pulpitu dodatkowo wyszczególniono obszar zdrowia oraz obszar finansów, czwarta ikonka kieruje zaś do Klubu PZU, czyli programu lojalnościowego. W nowej wersji aplikacji dostęp do profilu użytkownika, informacje o aplikacji czy przycisk Wyloguj zostały przeniesione do rozwijanego bocznego menu z lewej strony. Ubezpieczyciel uważa, że po aktualizacji zwiększy się komfort korzystania z produktów i usług grupy PZU.