Aby ułatwić sprzedaż w ramach swojego marketplace'u, Shein nawiązało współpracę z dwoma polskimi dostawcami rozwiązań e-commerce: BaseLinker i Olimp Marketplace
Azjatycka platforma modowa Shein otworzyła prowadzony przez siebie marketplace na sprzedawców z Polski, o czym donoszą media specjalizujące się w tematyce handlowej. Tym samym polskie marki i detaliści mogą ubiegać się o umieszczenie swoich produktów na platformie. Jak podaje Shein, da to polskim przedsiębiorcom dostęp do ponad 100 mln konsumentów z różnych europejskich rynków.
Aby ułatwić lokalnym markom i detalistom sprzedaż za pośrednictwem Shein, platforma nawiązała współpracę z dwoma polskimi dostawcami rozwiązań e-commerce: BaseLinker i Olimp Marketplace. Ma to być ułatwieniem szczególnie dla mniejszych przedsiębiorców, którzy nie mają zbyt dużego doświadczenia w e-commerce i nie dysponują własnym zapleczem technologicznym. BaseLinker oferuje system operacyjny umożlwiający sprzedaż, przetwarzanie zamówień i wysyłkę produktów zarówno na obszarze Polski, jak i do innych krajów. Również Olimp Marketplace wspiera cały proces sprzedaży – od zarządzania operacyjnego sklepem po organizację logistyki.
Shein podkreśla rolę Polski w swoim planie rozwoju. Nasz kraj pełni dla singapurskiego giganta rolę europejskiego centrum logistycznego – z dziewięcioma magazynami w pobliżu Wrocławia oraz ponad 3 tys. lokalnych pracowników. W nadchodzących latach zakłada dalsze poszerzenia swojej działalności w Polsce i w Europie.