Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Shein zaprasza polskich sprzedawców do swojego marketplace'u

Aby ułatwić sprzedaż w ramach swojego marketplace'u, Shein nawiązało współpracę z dwoma polskimi dostawcami rozwiązań e-commerce: BaseLinker i Olimp Marketplace

Azjatycka platforma modowa Shein otworzyła prowadzony przez siebie marketplace na sprzedawców z Polski, o czym donoszą media specjalizujące się w tematyce handlowej. Tym samym polskie marki i detaliści mogą ubiegać się o umieszczenie swoich produktów na platformie. Jak podaje Shein, da to polskim przedsiębiorcom dostęp do ponad 100 mln konsumentów z różnych europejskich rynków.

Przeczytajcie także:  Allegro zapowiada nowe usługi finansowe

Aby ułatwić lokalnym markom i detalistom sprzedaż za pośrednictwem Shein, platforma nawiązała współpracę z dwoma polskimi dostawcami rozwiązań e-commerce: BaseLinker i Olimp Marketplace. Ma to być ułatwieniem szczególnie dla mniejszych przedsiębiorców, którzy nie mają zbyt dużego doświadczenia w e-commerce i nie dysponują własnym zapleczem technologicznym. BaseLinker oferuje system operacyjny umożlwiający sprzedaż, przetwarzanie zamówień i wysyłkę produktów zarówno na obszarze Polski, jak i do innych krajów. Również Olimp Marketplace wspiera cały proces sprzedaży – od zarządzania operacyjnego sklepem po organizację logistyki.

Przeczytajcie także:  Polscy sprzedawcy mogą oferować swoje towary na AliExpress

Shein podkreśla rolę Polski w swoim planie rozwoju. Nasz kraj pełni dla singapurskiego giganta rolę europejskiego centrum logistycznego – z dziewięcioma magazynami w pobliżu Wrocławia oraz ponad 3 tys. lokalnych pracowników. W nadchodzących latach zakłada dalsze poszerzenia swojej działalności w Polsce i w Europie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: E-COMMERCE

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies