Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
E-commerce podbił Facebooka

Branża zajęła drugie miejsce we wrześniowym zestawieniu Fanpage Trends. Wśród banków bryluje mBank 

Zestawienie Fanpage Trends przygotowywane jest co miesiąc i pokazuje jakie fanpage przyciągają najwięcej fanów, ale też jakie marki, firmy czy użytkownicy najszybciej i najczęściej reagują na komentarze osób korzystających z Facebooka.

Przeczytaj także: Banki na Twitterze, III kw. 2015 r. - raport Cashless

We wrześniu w czołówce rankingu niespodziewanie pojawiła się brażna e-commerce, zajmując drugą pozycję wśród stron przyciągających i angażujących najwięcej fanów (zaangażowany to użytkownik, który w analizowanym okresie wchodził w interakcje z treściami na stronie, poprzez klikanie "lubię to", komentowanie lub postowanie). Z wynikiem ponad 35,2 mln wyprzedziła kategorie „Sport”, „Odzież”, „Telekomunikację” czy „Prasę”.

facebooktrends1Kolejne zestawienie przedstawia polskojęzyczne strony firm z branży usług, na których najczęściej zareagowano na wpisy i komentarze fanów. W tym przypadku prowadzi InPost, którzy przegonił pod tym względem znacznie bardziej doświadczone w obsłudze klienta, tak potężne marki, jak Plus, T-Mobile, Nju Mobile i Orange. Gdyby przyjąć czas reakcji na posty, operator pocztowy znalazłby się na szóstej pozycji.

facebooktrends2

Zadowolenia z takich wyników nie ukrywa prezes InPostu Rafał Brzoska, który także na Facebooku pochwalił zespół zajmujący się obsługą fanpega jego firmy.

- Mozolna praca działu obsługi klienta przyniosła efekt! Brawo Team!!! Giganci z gigantycznymi budżetami zdetronizowani! Sztuka! Znowu dumny – napisał Brzoska.

Przeczytaj także: Imponujący początek płatności mobilnych w BZ WBK

Jeśli chodzi o branżę bankową, to największymi stronami FB we wrześniu mogły się pochwalić: mBank, Bank Zachodni WBK oraz BGŻ BNP Paribas. Pod względem największego procentowego przyrostu liczby fanów wyróżniały się strony: Bank Pekao, ING Bank Śląski oraz Bank Zachodni WBK. Także tym bankom przybyło najwięcej fanów, tyle że tu zestawienie otwiera BZ WBK.

facebooktrends3
Pod względem liczby zaangażowanych fanów najlepiej wypadają fanpage Miliony spełnionych marzeń (Kasa Stefczyka), Bank Zachodni WBK oraz Make Life Fair (Bank BPH). Największy odsetek zaangażowanych fanów zaobserwowano na stronach Miliony spełnionych marzeń, Sygma Bonus i Make Life Fair.

W raporcie uwzględniano strony znajdujące się na Facebooku, których grupę docelową oraz zaangażowanych stanowią głównie Polacy. Tworzy go Sotrender, który analizuje ponad 100 tys. polskich stron. W opracowaniu "Fanpage Trends Polska 09.2015" uwzględnionych zostało ponad 12,9 tys. najważniejszych stron.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies