Wcześniej mobilną apkę drugiej generacji otrzymali klienci Euro Banku korzystający ze smartfonów z systemem Android
W poniedziałek pisałem o nowej aplikacji mobilnej, którą zaprezentował Euro Bank. Do niedawna mogli ją pobierać wyłącznie posiadacze telefonów z Androidem. Bank szybko jednak udostępnił aktualizację także dla użytkowników smartfonów z systemem iOS i jest już ona dostępna na App Store.
W porównaniu ze starą apką bank wprowadził do nowej kilka istotnych zmian. Na przykład aktywacja aplikacji nie wymaga już wizyty w placówce Euro Banku czy kontaktu z infolinią. Wystarczy jeśli po pierwszym uruchomieniu podacie swoje dane, zaakceptujecie regulamin i wpiszecie kod otrzymany w SMS. Ponadto jak informował bank, nowa aplikacja będzie "uczyła się" nawyków swojego użytkownika, a w rezultacie przy zlecaniu przelewu podpowie najczęściej wybieranych odbiorców oraz zaproponuje trzy kwoty, które zazwyczaj do nich przesyłacie. Więcej o możliwościach apki przeczytacie w tekście, który znajdziecie tutaj.
Jak wspominałem w poprzednim tekście, mankamentem nowej apki jest zubożona w porównaniu z poprzednią aplikacją funkcjonalność. W przypadku oprogramowania na Androida nie ma ono np. płatności mobilnych HCE. Jak udało mi się dowiedzieć, funkcja taka ma się wkrótce pojawić. Podobnie jak mobilna autoryzacja czy przelewy do urzędu skarbowego, które powinny zostać wdrożone do końca roku także w aplikacji na urządzenia z systemem iOS.