Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
W ciągu kwartału banki zyskały prawie 6 tys. obserwujących na Twitterze. Nowe dane od Cashless

Najpopularniejszym bankiem z Polski na Twitterze pozostaje BZ WBK, ale dotychczas drugi pod tym względem NBP dał się wyprzedzić Śląskiemu

W minionym kwartale działające na polskim rynku banki miały na Twitterze 86512 obserwujących, co oznacza wzrost w porównaniu do czerwca o 5984 osoby. To jeden z lepszych pod tym względem kwartałów od czasu, gdy badam obecność instytucji finansowych na tym portalu. Również pod względem aktywności banków ubiegły kwartał nie był zły – opublikowały ponad 3,2 tys. tweetów.


Jak już wspomniałem, pod względem popularności banków z Polski na Twitterze pozycję lidera od dłuższego czasu zajmuje BZ WBK. Bank ten utrzymał miejsce także i w minionym kwartale. Obecnie ma prawie 15,8 tys. obserwujących. Warto jednak zauważyć zmianę na pozycji drugiej – Narodowy Bank Polski dał się wyprzedzić ING Bankowi Śląskiemu. Ten zyskał w okresie od lipca do września prawie 2,7 tys. obserwujących, najwięcej ze wszystkich instytucji poddanych analizie. Łącznie ma ich już bez mała 15 tys. i dogania lidera.

Przeczytajcie także: Duży wzrost sprzedaży mobilnych biletów

Tak więc profil banku centralnego znajduje się obecnie na trzeciej pozycji, obserwuje go ponad 13,3 tys. osób. Dwie zmiany zaszły także w dalszej części tabeli. Z pozycji 13. na 12. awansował BGK wyprzedzając Bank Pocztowy. O jedno miejsce wyżej w porównaniu z zestawieniem za II kw. znajduje się również BPS, który wskoczył na pozycję 16. wyprzedzając Neobank.

Przeczytajcie także: Już prawie 9 mln Polaków bankuje przez smartfony

Natomiast pod względem aktywności w III kw. na pierwszym miejscu znalazł się mBank. Na jego profilu pojawiło się w tym okresie ponad 620 informacji (tweetów i odpowiedzi na tweety innych użytkowników portalu), czyli z grubsza licząc bank publikował średnio siedem informacji dziennie. Na kolejnych miejscach pod względem aktywności na Twitterze znalazły się profile PKO, ING i Millennium. Szczegółowe dane na temat poszczególnych banków znajdziecie w tabelach poniżej

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies