Wcześniej spółka przeprowadziła już podobne wdrożenie dla kart Mastercarda
Biuro prasowe Autopay podało, że spółka sfinalizowała wdrożenie usługi Click to Pay dla kart organizacji Visa. Dzięki temu już wszyscy najważniejsi na polskim rynku operatorzy bramek płatniczych, oferują nowy standard płatności kartami w e-commerce dla kart dwóch najważniejszych organizacji. Wcześniej wdrożenia przeprowadziły już bowiem Tpay, PayU oraz Przelewy24.
Click to Pay ma zrewolucjonizować sposób, w jaki płacimy w internecie. Obecnie Polacy chętniej niż karty wybierają konkurencyjne metody płatności w e-commerce, bo są one wygodniejsze. Ale dzięki Click to Pay ma to się zmienić. Po jednorazowym wprowadzeniu danych z plastiku kolejne płatności kartami w sieci mają się odbywać bez takiej konieczności.
– Wdrażając Visa Click to Pay na platformie Autopay wprowadzamy nową jakość w płatnościach kartowych. Finalizacja transakcji jest wygodniejsza i szybsza, co wpływa także pozytywnie na poziom bezpieczeństwa i zwiększa konwersję w e-sklepach – mówi Wojciech Murawski, co-CEO Autopay.
Visa Click to Pay opiera się na rozwiązaniach zwiększających bezpieczeństwo, takich jak tokenizacja. To technologia, która zastępuje wrażliwe dane płatnicze zaszyfrowanym kluczem i pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi pomagających zapobiegać oszustwom w sieci.
– Wykorzystanie tokenizacji sprawia, że zakupy w internecie są wygodniejsze. Według danych VisaNet z Europy, Visa Click to Pay może umożliwić zwiększenie sprzedaży nawet o 4 proc., co w przypadku małych i średnich firm z sektora e-commerce w Wielkiej Brytanii i Unii Europejskiej może przekładać się na 51 miliardów euro więcej przychodów rocznie – mówi Dorota Marciniak, dyrektora zespołu rozwoju akceptacji w Polsce, Visa.