Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mastercard i mPay promują Masterpassa. Bilety miejskie w całej Polsce dostępne w cenie jednego złotego

Aby tanio kupić bilet komunikacji miejskiej w jednym z miast obsługiwanych przez mPay wystarczy zapłacić za niego Masterpassem

Do końca bieżącego roku trwa promocja zorganizowana przez Mastercarda oraz operatora płatności mobilnych mPay. Promocja obowiązuje we wszystkich miastach, w których przejazdy komunikacją miejską można opłacać za pomocą aplikacji mPay. W ramach akcji za każdy bilet jednorazowy lub czasowy do 90 minut o nominalnej wartości między 1,10 zł a 9 zł można zapłacić tylko jednego złotego. Warunek to wykorzystanie do transakcji w apce mPay Masterpassa.

Przeczytajcie także: Android Pay wypiera płatności simcentryczne

Masterpass to cyfrowy portfel oferowany przez Mastercarda. W znacznym stopniu ułatwia dokonywanie płatności kartami za zakupy w internecie i na smartfonach. Raz wpisanych danych z plastiku nie trzeba później ponownie podawać przy każdej transakcji. Zniżka w ramach promocji mPay i Mastercarda zostanie naliczona automatycznie przy każdej płatności za bilet przy pomocy Masterpassa. Na sfinansowanie promocji przeznaczono 80 tys. zł. Organizatorzy deklarują, że w przypadku wyczerpania puli środków mogą ją powiększyć, ale zastrzegają też możliwość wcześniejszego zakończenia akcji.

Przeczytajcie także: Projekt spółki mPay w Bahrajnie zamrożony

Aplikacja mPay jest darmowa i dostępna na telefony z systemami Android, iOS i Windows Phone. Za pomocą mPay przejazdy komunikacją miejską można opłacać w kilkudziesięciu miastach w kraju. Spośród największych aglomeracji operator jest obecny w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Lublinie, Białymstoku i Poznaniu. Z najnowszego raportu Cashless wynika, że pod względem udziału w rynku mobilnej sprzedaży biletów w 10 największych miastach Polski zajmuje trzecie miejsce. Największy jest SkyCash a pozycję drugą zajmuje moBiLET.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies