Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Chcecie wygrać Nexusa? Proszę bardzo. Bez losowania. Wystarczy często płacić Android Pay

Konkurs wystartował dzisiaj i przeznaczony jest dla klientów Aliora korzystających z płatności mobilnych od Google'a

Zasady zabawy pod nazwą "Zbliżaj. Wygrywaj" są dość proste. Aby wygrać smartfona, wystarczy jak najczęściej płacić za pomocą aplikacji mobilnej Android Pay z podpiętą do niej jakąkolwiek kartą wydaną przez Aliora lub należący do niego kantor walutowy. Oprócz smartfona Google Nexus 6P do wygrania są nagrody pocieszenia w postaci kart podarunkowych do marketu Google Play o wartości 50 zł.

Przeczytajcie także: HCE wreszcie startuje w ING. Ponoć już w marcu

Konkurs podzielono na dwa etapy. Pierwszy rozpoczął się dzisiaj i potrwa do końca lutego. Drugi etap rozpocznie się 1 marca i potrwa do końca przyszłego miesiąca. W każdym z tych etapów do wygrania będzie 5 smartfonów oraz 50 kart podarunkowych. Wygrywają osoby, które w danym etapie wykonają najwięcej transakcji przy pomocy Android Pay. Liczy się tylko liczba płatności a nie ich wartość. Są jednak pewne warunki.

Otóż aby płatność była brana pod uwagę w konkursie, jej wartość musi wynosić każdorazowo min. 2 zł. Przy tym część transakcji w ogóle nie będzie klasyfikowana niezależnie od ich wartości - chodzi na przykład o operacje dokonywane w kasynach czy płatności za bilety komunikacji miejskiej. Szczegóły konkursu poznacie w regulaminie, który możecie znaleźć tutaj.

Przeczytajcie także: Korzystaj z Android Pay i płać za Ubera połowę ceny

Android Pay to aplikacja płatnicza oferowana przez Google'a oparta o technologię tokenizacji Mastercarda i Visy. W Polsce korzystać z niej mogą klienci trzech banków, oprócz Aliora także T-Mobile Usług Bankowych oraz BZ WBK. W najbliższym czasie Android Pay ma znaleźć się także w ofercie mBanku, ale terminy wdrożeń produkcyjnych nie są jeszcze znane.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies