Dzięki niej będziecie mogli otrzymywać m.in. informacje o najatrakcyjniejszych promocjach i rabatach w sklepach w swojej okolicy
Kilka tygodni temu pisałem o nowym projekcie realizowanym przez Bank Millennium a noszącym sympatyczną nazwę Goodie. Wtedy oficjalnie niewiele mogłem się na ten temat dowiedzieć. Później przedstawiciele banku zdecydowali się opowiedzieć o nim w szczegółach. Dziś więc mogę napisać o Goodie nieco więcej. A pretekstem niech będzie informacja, że aplikacja Goodie już jest dostępna w Google Play, o czym doniósł jeden z czytelników Cashless pisząc na adres alert@cashless.pl
Przeczytajcie także: Pożyczki od DB w aplikacji SkyCash
A więc Goodie to nie program lojalnościowy, jak domyślałem się kilka tygodni temu. To raczej platforma agregująca promocje, rabaty, zniżki i specjalne oferty z wszystkich możliwych sklepów i punktów usługowych na danym rynku. Przedstawiają je np. współpracujący z Goodie handlowcy. Po drugiej stronie tej platformy znajdować się zaś mają konsumenci pragnący dokonywać zakupów jak najtaniej. Oferty mogą przeglądać za pośrednictwem strony internetowej www.goodie.pl lub poprzez aplikację mobilną, której główna strona wygląda tak:
Każdy użytkownik platformy może się zarejestrować podając kilka informacji, dzięki czemu Goodie będzie dostosowywał oferty do jego profilu. Ponadto korzystający z platformy może wyrażać zainteresowanie bądź dezaprobatę wobec danej oferty oceniając ją pozytywnie lub negatywnie. W ten sposób Goodie ma uczyć się preferencji danego użytkownika i jeszcze lepiej dostosowywać oferty do jego potrzeb. Platforma będzie też grupować propozycje zakupowe pod kątem zbliżających się świąt czy tematycznie, np. w zakładce "Jestem głodny". Wykorzystywać też ma geolokalizację, co umożliwia przedstawianie ofert sklepów, obok których akurat użytkownik przechodzi.
Przeczytajcie także: Millennium będzie sprzedawać przez aplikację bilety
Jak mówili mi przedstawiciele Millennium, platforma Goodie kierowana jest do wszystkich klientów, niezależnie od tego, w którym banku mają rachunek. Goodie nie wymaga od nich także podpinania kart płatniczych, a informacje o preferencjach zdobywać będzie wyłącznie na podstawie danych wprowadzanych przez nich samych. Bank zamierza projekt promować – pierwsza kampania reklamowa planowana jest na I lub II kw. przyszłego roku. Platformą Goodie zarządza założona przez Millennium spółka o tej samej nazwie. Bank początkowo nie zamierza na projekcie zarabiać. Celem jest zdobycie jak największej liczby użytkowników, których bazę będzie można w przyszłości monetyzować na różne sposoby.