Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Balcia chce sprzedawać ubezpieczenia aktywów wirtualnych. Na razie udostępniła swoją mapę w grze Fortnite

Mapa ma przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności marki i promować nową aplikację mobilną firmy

Łotewski ubezpieczyciel Balcia, który niedawno wprowadził na polski rynek swoją aplikację mobilną, zdecydował się na niestandardowe działanie, które ma poprawić rozpoznawalność marki i spopularyzować nową aplikację. Firma opublikowała swoją mapę w grze Fortnite oraz udostępniła towarzyszący jej kanał na platformie Discord, gdzie gracze mogą się wymieniać doświadczeniami oraz brać udział w konkursach i przewidzianych dla nich atrakcjach.

Przeczytajcie także: Nowa odsłona serwisu Mój Allianz

Fortnite to gra, w którą gra 500 mln ludzi, a Polska jest pod tym względem czwartym największym rynkiem na świecie. W ramach udostępnionej mapy Balcia Mega Mansion gracz ma dostęp do czterech różnych misji. Przy okazji zabawy z grą oswaja się z marką Balcii, a zawarte w niej treści nawiązują do wartości ważnych dla ubezpieczyciela, jak np. dbałości o bezpieczeństwo. – W przyszłości chcemy zacząć oferować także usługi ubezpieczeniowe w środowisku wirtualnym, takie jak ubezpieczanie aktywów wirtualnych w grach – deklaruje Beata Grott, dyrektorka polskiego oddziału Balcii. Natomiast jak na razie, gracz może jedynie "ubezpieczyć" swoją rozgrywkę, zapisując swoje postępy w udostępnionym mu w grze checkpoincie z logo Balcii.

Jak wspomniałam, gra ma sprzyjać także promowaniu świeżo udostępnionej aplikacji. Użytkownicy korzystający z niej znajdą bowiem w Balcia App kody, zapewniające im dodatkowe przewagi w grze.

Przeczytajcie także: Dane KNF po III kw. 2024: strata w OC to już 328,8 mln zł

Angażując się w świat Fornite’a, ubezpieczyciel chce dotrzeć przede wszystkim do osób z pokoleń Z i Alfa. Liczy, że zbudowanie w nich pozytywnego wizerunku marki zaowocuje w przyszłości, gdy dojrzeją do zakupu ubezpieczeń.

Co ciekawe, niedawno o uwagę graczy w Fortnite postanowił zawalczyć także inny ubezpieczyciel, a mianowicie Generali. Mapa Generali Only Up ma zwracać uwagę na rolę aktywności fizycznej, a także profilaktyki i zdrowego odżywiania.

A co do Balcii to warto odnotować też, że ubezpieczyciel nawiązał także ostatnio współpracę z insurtechem Trasti. Firmy wspólnie oferują pakiet City Combo, czyli ubezpieczenia hulajnóg, rowerów i ich posiadaczy, klientom Żabki. Więcej o projekcie sprzedaży ubezpieczeń w Żabkach przeczytacie tutaj.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies