Od kilku godzin klienci nie mogą dokonywać transakcji za pomocą aplikacji SkyCash
Użytkownicy apki mobilnej SkyCash, którzy chcieliby za jej pomocą kupić bilet na autobus albo opłacić postój w płatnej strefie parkowania, mogą mieć z tym dzisiaj problem. Jak informuje spółka na swoim profilu na Facebooku, od piątkowego południa trwa awaria, uniemożliwiająca prawidłowe korzystanie z aplikacji. Sam stałem się tego ofiarą gdy przed chwilą nie mogłem uruchomić parkowania w Warszawie.
Przeczytajcie także: Płatności mobilne w Biedronce wciąż żyją
I właśnie kierowcy z tych miejscowości, w których SkyCash ma wyłączność na mobilną obsługę płatnej strefy, są w sytuacji najgorszej, jeśli aplikacji tej firmy przytrafi się awaria – są skazani na korzystanie z parkomatów. Wiem, że to nie tragedia, zwłaszcza w stolicy gdzie wszystkie urządzenia przyjmują karty. Ale tak nie powinno moim zdaniem być.
Takich miast, oprócz Warszawy, jest w Polsce kilka. Ich władze decydują się na przyznanie wyłączności w obsłudze płatnej strefy jednej firmie w zamian oczekując zapewne od usługodawców niższych cen. Prowadzi to jednak do sytuacji takich jak dziś. Wiadomo przecież, że wszystkich awarii nie da się uniknąć. Alternatywa w postaci możliwości skorzystania z rozwiązania konkurencyjnej firmy problem by rozwiązała.
Przeczytajcie także: Śląski kończy z simcentrikiem
SkyCash informuje na Facebooku, że wszyscy, którzy ze względu na awarię nie mogli zakończyć w planowanym terminie parkowania i stracili przez to pieniądze, powinni zgłosić reklamacje. Środki zostaną zwrócone na ich konta w SkyCash. Gdy kilka tygodni temu aplikację tej spółki dotknęła inna duża usterka, podobna procedura została przeprowadzona bardzo sprawnie.
AKTUALIZACJA
Ok. godz. 18 w piątek SkyCash poinformował, że poprawne działanie aplikacji zostało przywrócone.