Punkta wdraża do swojego systemu sprzedażowego przygotowane przez Polskie Polisy narzędzie zapewniające dostęp do oferty różnych ubezpieczycieli
Grupa Punkta nawiązała współpracę z insurtechem Polskie Polisy. Pośrednik skorzysta z przygotowanego przez startup marketu ubezpieczeniowego, czyli systemu zapewniającego agentom dostęp do oferty różnych towarzystw ubezpieczeniowych z jednego panelu.
Punkta to grupa działająca na rynku ubezpieczeń, specjalizująca się w dystrybucji. Jest właścicielem marek Punkta, Arrant i Profi Ubezpieczenia. Jej system sprzedażowy, z którego korzystają pracujący pod jej skrzydłami agenci, został zintegrowany z narzędziem dostarczanym przez Polskie Polisy. Dzięki temu pośrednikom ma być łatwiej wyliczać składki, przygotowywać oferty i wystawiać polisy.
Przygotowany przez insurtech market ubezpieczeniowy łączy się przez API z większością towarzystw ubezpieczeniowych. O tym rozwiązaniu działającym pod nazwą iBooster, możecie przeczytać więcej w przygotowanym przez cashless.pl raporcie na temat insurtechów w Polsce.
Punkta i Polskie Polisy zapowiadają, że planują rozwijać współpracę, a owocem tego będzie poszerzenie funkcjonalności już wdrożonego rozwiązania, a także uruchamianie aplikacji towarzyszących.