Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Duża zmiana na rynku kart kredytowych. Znika marka Sygma Bank

To efekt prowadzonej fuzji BGŻ BNP Paribas i Sygma Banku

Zgodnie z informacjami przekazanymi dziś przez kierownictwo BGŻ BNP Paribas rozpoczęty właśnie rebranding sieci oddziałów byłego już Sygma Banku ma się zakończyć w czerwcu. Pełna fuzja operacyjna systemów informatycznych nastąpi w połowie przyszłego roku. Ale już od dziś klienci, którzy odwiedzą placówki byłego Sygma Banku i zechcą na przykład wyrobić sobie kartę kredytową, otrzymają plastik z logo BGŻ BNP Paribas.

Przeczytajcie także: MasterCard uruchamia program Priceless Specials

Władze banku zapowiedziały, że wszystkie karty wydane przez byłą Sygmę zachowają ważność do końca terminu widniejącego na plastiku. Gdy przyjdzie do odnowienia kart, klienci otrzymają już je w nowej szacie graficznej. Bank deklaruje, że zmiana nie ma żadnego wpływu na warunki zawartych już umów, których nie trzeba aktualizować. Nie zmieniają się także numery rachunków wykorzystywane do spłat kredytów.

Przedstawiciele BGŻ BNP Paribas poinformowali dziś także, że w wyniku przejęcia i rezygnacji z marki Sygma nazwę zmieni także program lojalnościowy prowadzony przez ten bank, czyli "Sygma Bonus". Teraz program ten będzie nosił nazwę "mam Bonus".

Przeczytajcie także: Nowa promocja od Visy

Sygma Bank był jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku kart kredytowych. Wydawał je m.in. przy współpracy z sieciami handlowymi. Z danych przekazanych dziś przez BGŻ BNP Paribas Sygma miał 11-proc. udział w polskim rynku kredytówek oraz 19-proc. - w rynku sprzedaży ratalnej.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies