W ramach jednej usługi dostępne są cztery rodzaje produktów: FITCasco, FITAutopomoc, FITDom i FITZdrowie, o zakresie obejmującym najczęstsze zdarzenia
BIK Serwis, multiagencja zrzeszająca pośredników oraz zarządzająca porównywarką Punkta, pochwaliła się wprowadzeniem nowych ubezpieczeń. Mowa o FITLinii, czyli zestawie produktów, które w zależności od potrzeb można personalizować tak, aby pokrywały tylko te ryzyka, na których zależy ubezpieczającemu. Natomiast dzięki przygotowanemu przez BIK Serwis narzędziu wszystkie elementy, takie jak ubezpieczenie auta, mieszkania czy związane ze zdrowiem, mogą być oferowane w ramach jednej usługi.
Na FITLinię składają się cztery elementy: FITCasco, FITAutopomoc, FITDom i FITZdrowie. Gwarantują ochronę odpowiednio w zakresie autocasco, assistance samochodowego, ubezpieczenia nieruchomości oraz w zakresie świadczeń związanych ze zdrowiem, takich jak dostęp do eksperckich opinii medycznych, leczenia po nieszczęśliwym wypadku czy całodobowej możliwości skorzystania z teleporad.
Z ofertą można się zapoznać, np. wypełniając formularz dostępny ze strony Punkty. Użytkownik odpowiada na kilka pytań dotyczących m.in. jego auta czy mieszkania i na tej podstawie przygotowywany jest dla niego pakiet ubezpieczeń, dostosowany do jego potrzeb. Jak deklaruje BIK Serwis, produkty cechują się wysokimi sumami gwarancyjnymi oraz pokryciem najpowszechniej występujących w Polsce ryzyk.
Zakres ubezpieczeń został opracowany we współpracy z ubezpieczycielami takimi jak Ergo Hestia, TUZ, TUW, Wiener, Europ Assistance i InterRisk. Klient może liczyć na zniżki wynikające z zakupu kilku rodzajów ubezpieczeń w jednym pakiecie. Natomiast – jak przekonuje BIK Serwis – niska cena, będąca wyróżnikiem tej oferty, wynika w dużej mierze z okrojenia produktu z mniej prawdopodobnych ryzyk. Przykładowo w ramach FITCasco ochroną objęte są takie sytuacje jak zarysowania na parkingu czy miejskie stłuczki, ponieważ to najczęstsze przyczyny napraw aut. Właściciele starszych aut mogą zaś np. liczyć na tanie AC pokrywające tylko ryzyko kradzieży pojazdu. Zaś ubezpieczenie assistance można nabyć w formule pay as you need, czyli dostosowywać go do czasu podróży.
BIK Serwis podkreśla, że oddaje tym samym agentom do dyspozycji kolejne narzędzie usprawniające ich pracę. Mogą bowiem w ramach jednej usługi zapewnić klientowi cały pakiet ubezpieczeń, który można wygodnie personalizować. Wcześniej multiagencja pochwaliła się również udostępnieniem narzędzia o nazwie Sonda, które porównuje dla agentów nie tylko ceny u poszczególnych ubezpieczycieli, ale i szczegółowe warunki ich ofert.