Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ranking najbardziej wpływowych kobiet w branży płatniczej. Premiera już za dwa tygodnie

8 marca zaprezentujemy trzecią edycję rankingu najbardziej wpływowych kobiet polskich płatności

Już za dwa tygodnie redakcja serwisu cashless.pl zaprezentuje trzecią edycję rankingu najbardziej wpływowych kobiet w polskiej branży płatniczej. W pracy nad nim, podobnie jak w latach poprzednich, przyświecał nam ważny cel, czyli dążenie do równouprawnienia zawodowego płci poprzez promocję kobiet odnoszących sukcesy. Wciąż wiele pań, choć nie ustępują wiedzą, doświadczeniem czy umiejętnościami swoim współpracownikom, zajmuje niższe stanowiska i jest wynagradzana gorzej od mężczyzn.

Przeczytajcie także: Transferwise zmienia nazwę

Najbardziej wpływowe kobiety branży płatniczej to panie, które nadają dynamikę rozwojowi płatności w Polsce oraz decydują o kierunku, w którym ta branża podąża. Trzecią edycję projektu uzupełniliśmy także listą wschodzących gwiazd branży płatniczej. Z założenia to panie może z mniejszym doświadczeniem w sektorze płatności, ale z potencjałem wywierania dużego wpływu na jego rozwój w nadchodzącej przyszłości.

O nominacjach do Rankingu najbardziej wpływowych kobiet branży płatniczej 2021 oraz Listy wschodzących gwiazd branży płatniczej 2021 decydowali członkowie kapituły rankingu, powołanej przez cashless.pl. W jej skład weszły laureatki poprzednich dwóch edycji rankingu oraz eksperci z branży płatniczej i finansowej. Następnie w głosowaniu kapituła zdecydowała o wyborze najbardziej wpływowej kobiety branży płatniczej oraz wschodzącej gwiazdy.

Przeczytajcie także: Amazon wystartuje w Polsce w tym tygodniu?

Premiera Rankingu najbardziej wpływowych kobiet w branży płatniczej 2021 r. odbędzie się 8 marca o godz. 12, tym razem online. Premierze rankingu towarzyszyć będzie też ogłoszenie zdobywczyni tytułu Wschodzącej gwiazdy polskich płatności 2021. Transmisję będzie można oglądać na żywo w serwisie cashless.pl, a także w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i You Tube. Partnerem strategicznym projektu została w tym roku organizacja Visa. Partnerem wspierającym zaś firma Mastercard.

KATEGORIA
PATRONATY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies