Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Poszerza się sieć partnerów PayEye. Fani białego szaleństwa zapłacą okiem na jednym ze stoków narciarskich

Od jutra będzie można płacić okiem na stoku Snow and Ski Machnice, znajdującym się 15 km od Wrocławia

Startup PayEye poinformował, że za pomocą jego rozwiązania będzie można płacić na stoku narciarskim Snow and Ski Machnice, znajdującym się 15 km od Wrocławia. To już setny punkt, w którym klienci mogą uregulować należność, wykorzystując do autoryzacji płatności biometrię tęczówki swojego oka.

Przeczytajcie także: Identyfikacja biometryczna na podstawie układu naczyń krwionośnych

Narciarze i snowboardziści będą mogli w ten sposób kupić karnet już w najbliższy weekend. W ślad bowiem za luzowaniem rządowych obostrzeń stok w Machnicach otwiera się w piątek 12 lutego. Fintech zapowiada, że na amatorów białego szaleństwa, którzy skorzystają z płatności okiem, na miejscu czeka niespodzianka. A dodatkowo rejestracja online na payeye.com pozwoli skorzystać ze zwrotu za pierwszą transakcję okiem do 50 zł, już podczas wizyty na stoku.

Machnicki stok jest ponoć pierwszym tego typu obiektem, nie tylko w Polsce, ale i na świecie, w którym można zapłacić okiem. Ma to być szczególnie wygodne rozwiązanie dla narciarzy, którzy często dźwigają tak dużo sprzętu, że szukanie gotówki lub karty staje się problemem.

Przeczytajcie także: Klarna wprowadzi rachunki bankowe

PayEye stale pracuje nad uzupełnianiem listy punktów, w których można autoryzować płatność za pomocą skanu tęczówki. Na razie to głównie placówki z Wrocławia i okolic, wśród których znajdują się restauracje, kawiarnie, sklepy spożywcze, punkty usługowe, stacje benzynowe czy obiekty sportowe. Pod koniec zeszłego roku takie udogodnienie wprowadzono również we wrocławskim hotelu AC by Marriott.

Fintech zamierza również udostępnić swoim klientom aplikację na smartfony, która zastąpi dotychczasowy serwis my.payeye.com. A na II kwartał tego roku planuje ofensywę w e-commerce. Obecnie trwają przygotowania i testy nowych usług, które zostaną udostępnione m. in. właścicielom sklepów internetowych.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies