Oprócz kart Diners Club, we wszystkich sklepach sieci Biedronka od dawna można już płacić kartami Mastercard, Visa i Blikiem
Biuro prasowe Jeronimo Martins Polska (właściciel sieci sklepów Biedronka) poinformowało o kolejnej nowości wprowadzonej dla klientów korzystających z bezgotówkowych narzędzi płatniczych. Od teraz we wszystkich sklepach Biedronki w Polsce (także w zainstalowanych tam ok. 3,5 tys. kas samoobsługowych) można płacić za pomocą kart z logo Diners Club. Płatności w terminalach działających w sieci Biedronka obsługuje Pekao.
JMP pisze w komunikacie prasowym, że współpraca z Diners Club to efekt rosnącej popularności różnych form płatności bezgotówkowych w sklepach Biedronka. W ciągu ostatnich pięciu lat udział takich transakcji w całości obrotów odnotowywanych przez sieć wzrósł z ok. 35 proc. do ponad 55 proc. – Każdemu rozwiązaniu, jakie wprowadzamy, towarzyszy nadrzędny cel: wygoda, komfort i bezpieczeństwo klientów. Taki jest również cel współpracy z Diners Club – mówi Lidia Stegenta-Głowala, dyrektor działu skarbca sieci Biedronka.
Biedronka to największa sieć handlowa w Polsce – aktualnie liczy ponad 3 tys. placówek w całym kraju. Natomiast Diners Club to amerykańska organizacja płatnicza specjalizująca się w wydawaniu kart kredytowych i obciążeniowych segmentu premium. Organizacja od wielu lat działa na polskim rynku, choć jej udział w nim nie jest wielki. 99 proc. kart posiadanych przez polskich klientów ma logo Mastercard lub Visa. Kartami tych firm można płacić w Biedronce od dawna, podobnie jak systemem Blik.