Przy pomocy bramki obsługiwanej przez Blue Media podróżni mogą zapłacić np. za transport limuzyną czy prywatny apartament
Sopocka spółka Blue Media chwali się wdrożeniem przeprowadzonym dla Portu Lotniczego Gdańsk. Dzięki temu podróżni przylatujący do Trójmiasta mogą wygodnie płacić za usługi premium gdańskiego lotniska, takie jak odbiór bezpośrednio z płyty lotniska, prywatny apartament czy transport limuzyną.
Po wypełnieniu krótkiego formularza na stronie internetowej PL Gdańsk, klient otrzymuje wiadomość mailową z podsumowaniem zamówienia oraz z linkiem prowadzącym do bramki płatniczej w barwach lotniska. Na stronie bramki może wybrać dogodną metodę płatności, aby sfinalizować transakcję. Wśród oferowanych metod płatności znajdują się m.in.: szybkie przelewy bankowe (tzw. pay by linki), karty, Blik oraz Google Pay i Apple Pay.
Z niedawnego badania Blue Media "Jak kupujemy w internecie 2020" wynika, że Polacy przyzwyczaili się do załatwiania i opłacania spraw przez internet. Z szybkich płatności online korzysta regularnie już połowa Polaków. Dodatkowo pandemia koronawirusa spowodowała wyraźny wzrost popularności elektronicznych metod płatności kosztem tych tradycyjnych.