First Data zainstalowała w halach Makro w całej Polsce ponad 730 nowoczesnych terminali płatniczych
Do grona klientów First Data Polska dołączył kolejny duży klient. Tym razem to należąca do niemieckiej grupy Metro AG sieć hal hurtowych Makro. Niemiecka firma posiada w całej Polsce dwa centra dystrybucyjne oraz 29 hurtowni, w których zaopatrują się m.in. przedsiębiorcy z sektora HoReCa (hotele i gastronomia).
First Data w ciągu dwóch tygodni zainstalowała we wszystkich halach i centrach Makro ponad 730 terminali płatniczych, stacjonarnych i mobilnych. Urządzenia obsługują wszystkie rodzaje kart płatniczych i są wyposażone w dodatkowe funkcje, takie jak obsługa funkcji DCC (możliwość płatności kartami zagranicznymi w walutach kart) oraz płatności Blik.
Terminale są w pełni zintegrowane z systemem kasowym Makro, co usprawnia proces płatności i eliminuje ryzyko błędów transakcyjnych. First Data Polska przygotowała w tym wypadku niestandardowe rozwiązanie technologiczne, które zostało dostosowane do specyfiki Makro.
Makro to kolejny w ostatnim czasie duży klient pozyskany przez polską spółkę First Data. Kilka tygodni temu firma chwaliła się zainstalowaniem terminali i obsługą płatności we wszystkich sklepach innej dużej sieci handlowej, Media Markt. Trafiło tam 630 wielofunkcyjnych urządzeń umożliwiających m.in. przyjmowanie płatności kartami oraz Blikiem.