Wygodne i bezpieczne metody potwierdzania tożsamości w internecie bywają niezbędne do zdalnej sprzedaży niektórych produktów i usług
Jeszcze przed wybuchem pandemii weryfikacja tożsamości klientów w internecie była ważnym aspektem rozwoju usług cyfrowych, w tym także finansowych. Zagadnienie stało się jeszcze ważniejsze w wyniku ograniczeń sanitarnych wprowadzonych z powodu koronawirusa. Gdy obsługa w punktach stacjonarnych nie jest możliwa albo musi zostać zminimalizowana, nieraz jedynym sposobem zaspokojenia potrzeb klientów są usługi zdalne. Do ich świadczenia często nieodzowne jest zastosowanie wygodnych i bezpiecznych metod cyfrowego potwierdzania tożsamości.
I właśnie temu tematowi poświęcony będzie czwarty Cashless Live, który będzie można oglądać na żywo 25 września o godz. 12.00 za pośrednictwem mediów społecznościowych, w tym Twittera i Facebooka, a także na YouTubie i bezpośrednio na stronie serwisu cashless.pl. Dostęp do transmisji będzie otwarty. Po zakończeniu wydarzenia opublikowana zostanie także relacja tekstowa z dyskusji, a zapis wideo będzie dostępny na kanale cashless.pl na YouTubie.
Podczas debaty z ekspertami zaproszonymi przez redakcję cashless.pl będziemy rozmawiać o przyszłości różnych metod weryfikacji tożsamości w sieci oraz możliwości zastosowania poszczególnych rozwiązań w branży finansowej i nie tylko. Odpowiemy na pytania, czym różnią się takie systemy jak mojeID, Autenti, Authologic, eID, mSzafir, itd., co to jest węzeł krajowy, jakie zalety i wady ma akwizycja klientów za pomocą kont zakładanych przez selfie, dlaczego firmy komercyjne powinny zainteresować się wykorzystaniem danych bankowych do uwierzytelniania swoich klientów, itd. Partnerem merytorycznym najbliższego wydania Cashless Live został KIR.