Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pekao powoli żegna się ze starym serwisem transakcyjnym. Od dziś nie da się w nim zarządzać zleceniami stałymi

Pekao informuje, że od teraz tworzyć, modyfikować i usuwać zlecenia stałe można tylko w nowym systemie transakcyjnym Pekao24

Bank Pekao poinformował swoich klientów o zmianach wprowadzonych do funkcjonalności starego systemu transakcyjnego kierowanego do klientów indywidualnych. Od dziś nie można za jego pomocą tworzyć, modyfikować i usuwać zleceń stałych. Funkcje te są dostępne wyłącznie w niedawno wprowadzonym nowym systemie transakcyjnym.

Przeczytajcie także: Tak będzie wyglądać nowa aplikacja PeoPay

Jak wynika z komunikatu Pekao, zarządzanie zleceniami stałymi nie jest możliwe także za pomocą aktualnej wersji aplikacji mobilnej PeoPay czy też infolinii TelePekao. Natomiast nowy serwis transakcyjny dodatkowo zawiera udogodnienie w postaci automatycznych prób ponawiania zlecenia. Wkrótce opcja ta ma trafić także do aplikacji mobilnej.

Przeczytajcie także: Blik P2P już dostępny w aplikacji PeoPay

Przypomnę, że nowy serwis transakcyjny Pekao został udostępniony kilka tygodni temu. Od tamtego czasu klienci mogą z niego korzystać równolegle z dotychczasowym. Wiadomo jednak, że taka sytuacja nie będzie trwać wiecznie i prędzej czy później stary system zostanie wyłączony. Dzisiejszy komunikat sugeruje, że może to nastąpić szybciej, niż się wydawało. Natomiast lada moment klienci Pekao dostaną też do dyspozycji zupełnie nową aplikację PeoPay. O tym jak będzie wyglądała, możecie dowiedzieć się z tekstu Pekao już testuje aplikację PeoPay 3.0. Oto pierwsze, nieoficjalne zdjęcia.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies