Pekao informuje, że od teraz tworzyć, modyfikować i usuwać zlecenia stałe można tylko w nowym systemie transakcyjnym Pekao24
Bank Pekao poinformował swoich klientów o zmianach wprowadzonych do funkcjonalności starego systemu transakcyjnego kierowanego do klientów indywidualnych. Od dziś nie można za jego pomocą tworzyć, modyfikować i usuwać zleceń stałych. Funkcje te są dostępne wyłącznie w niedawno wprowadzonym nowym systemie transakcyjnym.
Jak wynika z komunikatu Pekao, zarządzanie zleceniami stałymi nie jest możliwe także za pomocą aktualnej wersji aplikacji mobilnej PeoPay czy też infolinii TelePekao. Natomiast nowy serwis transakcyjny dodatkowo zawiera udogodnienie w postaci automatycznych prób ponawiania zlecenia. Wkrótce opcja ta ma trafić także do aplikacji mobilnej.
Przypomnę, że nowy serwis transakcyjny Pekao został udostępniony kilka tygodni temu. Od tamtego czasu klienci mogą z niego korzystać równolegle z dotychczasowym. Wiadomo jednak, że taka sytuacja nie będzie trwać wiecznie i prędzej czy później stary system zostanie wyłączony. Dzisiejszy komunikat sugeruje, że może to nastąpić szybciej, niż się wydawało. Natomiast lada moment klienci Pekao dostaną też do dyspozycji zupełnie nową aplikację PeoPay. O tym jak będzie wyglądała, możecie dowiedzieć się z tekstu Pekao już testuje aplikację PeoPay 3.0. Oto pierwsze, nieoficjalne zdjęcia.