DNB deklaruje, że wciąż można rozwiązać z nim umowę na specjalnych warunkach
DNB Bank Polska już dawno zmienił strategię i zrezygnował ze sprzedaży produktów klientom indywidualnym, koncentrując się na obsłudze dużych firm i instytucji. W jego bazie pozostały jednak kredyty mieszkaniowe i towarzyszące im rachunki osobiste, karty i ubezpieczenia. Latem tego roku bank podjął jednak decyzję, by i tych produktów towarzyszących się pozbyć. Osobom spłacającym hipoteki złożono propozycję rozwiązania umów za porozumieniem stron i wypłacenia bonusów.
W serwisie cashless.pl mogliście o tym czytać m.in. tutaj. Było o czym, bo to sytuacja niecodzienna, aby bank płacił nawet 1000 zł za to, że ktoś zdecyduje się przestać być jego klientem. Specjalna propozycja DNB dla dobrowolnie rozwiązujących umowy była ważna do końca sierpnia bieżącego roku. Widać jednak, nie wszyscy z tej oferty skorzystali. Ciekawe jednak, że w komunikacie na swojej stronie internetowej DNB pisze, że bonusowa propozycja jest nadal aktualna.
Natomiast rachunki osób, które nie zdecydują się skorzystać ze specjalnej oferty, zostaną zamknięte 29 listopada. Kredyty hipoteczne nadal będą obsługiwane za pośrednictwem rachunków technicznych. Ostatnie Biuro Obsługi Klientów DNB będzie czynne do 16 grudnia. Od 17 grudnia 2019 r. obsługa w zakresie kredytów mieszkaniowych odbywać się będzie w centrali banku przy ul. Postępu 15 C w Warszawie, na 9 piętrze. Począwszy od 17 grudnia Bank nie będzie już także realizował obsługi gotówkowej.