Przez aplikację Millennium usługę Autopay uruchomiło już 8 tys. osób
Bank Millennium poinformował o aktualizacji swojej aplikacji mobilnej zarówno na urządzenia z systemem Android jak i iOS. Najnowsza wersja aplikacji zawiera dodatkowe funkcje ułatwiające korzystanie z usługi Autopay. Teraz użytkownicy mają dostęp do historii przejazdów oraz opcji wystawiania i otrzymywania faktur. Klient może zdefiniować dane do faktury oraz cykliczność ich wystawiania – miesięczne lub po każdym przejeździe. Faktury są generowane automatycznie, w aplikacji można też pobrać obraz dokumentu.
Autopay to usługa wprowadzona na rynek przez trójmiejską spółkę Blue Media. Jest to aplikacja mobilna, do której można dodać dane pojazdu oraz karty płatniczej. Następnie system na bramkach na wjeździe i zjeździe z płatnego odcinka drogi automatycznie rozpoznaje numery rejestracyjne samochodu, podnosi szlabany i pobiera opłatę np. z rachunku karty bankowej. Integracja Autopay z aplikacją Millennium oznacza, że klienci tego banku nie muszą instalować oddzielnej aplikacji.
Millennium chwali się, że od udostępnienia Autopay usługę tę uruchomiło już 8 tys. jego klientów. Natomiast tylko z marketu Google Play aplikację Autopay pobrano już ponad 50 tys. razy. System działa na autostradzie A1 (od ubiegłego roku) oraz od połowy lipca bieżącego roku na A4 między Krakowem i Katowicami.
Natomiast jeśli chodzi o nowości w bieżącej wersji aplikacji Millennium, to wprowadzono także szerszą możliwość ustawień widoku strony głównej po zalogowaniu. Zmiany dokonane w aplikacji mają adekwatny wpływ na stronę główną w Millenecie (internetowy serwis transakcyjny Millennium). Ponadto chatbot Milla zyskał nową umiejętność obsługi zapytań o saldo. Wkrótce usługa zostanie rozszerzona też o możliwość nawigowania do funkcji w aplikacji.