Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Blik już dostępny dla klientów SGB. Odpowiednia aktualizacja aplikacji już jest w Google Play

Bank wprowadził też do oferty płatności Google Pay

W markecie Google Play już jest (w App Store jeszcze nie) aktualizacja aplikacji mobilnej Portfel SGB, która zawiera kilka nowości. Najważniejsza to obsługa płatności mobilnych Blik. O tym, że bank udostępni je dziś swoim klientom, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl wczoraj. Były to jednak informacje nieoficjalne. Dzisiejsza aktualizacja Portfela SGB ostatecznie je potwierdza.

Przeczytajcie także: Ważny dzień dla klientów SGB

Dziś także SGB ma poinformować o udostępnieniu płatności mobilnych Google Pay. Jego klienci mogą już dodawać do tej usługi niemal wszystkie karty wydane przez ten bank, czyli kredytowe i debetowe Visa oraz Mastercard dla klientów indywidualnych, biznesowych i korporacyjnych. Wyjątkiem są tylko karty Maestro oraz plastiki bez funkcji zbliżeniowej. Wraz z SGB płatności Google Pay udostępniły też Bank Pocztowy i EnveloBank.

Przeczytajcie także: Google Pay dla klientów dwóch kolejnych banków

Jeśli zaś chodzi o dzisiejszą aktualizację Portfela SGB, to wprowadza ona jeszcze parę innych zmian. Dzięki niej pojawiła się np. możliwość nadania karcie własnej nazwy oraz funkcja pozwalająca na prezentację dostępnych środków jako procentu określonej przez użytkownika kwoty. Bank odświeżył też wygląd ekranu głównego.

AKTUALIZACJA

Tuż po godzinie 11 biuro prasowe SGB w komunikacie prasowym poinformowało o udostępnieniu Blika i Google Pay. Zapowiedziało też wdrożenie Apple Pay i Garmin Pay.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies