Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Sześciu kolejnych partnerów w Priceless Specials. Wkrótce nowa nazwa programu Mastercarda

Z organizacją współpracuje przy tym programie już ponad 70 podmiotów, a oferowany jest klientom 13 banków z polskiego rynku

Mastercard poinformował właśnie o sześciu nowych firmach, które zdecydowały się dołączyć do programu lojalnościowego Priceless Specials. Od teraz jego uczestnicy otrzymują punkty za płatności kartą Mastercard w takich sieciach jak Empik, Mohito, North Fish, Homla, Tailor’s Club oraz w aplikacji MyTaxi.

Przeczytajcie także: Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem w Mastercardzie

Portfolio Mastercard Priceless Specials to obecnie 74 marki detaliczne, zaś zakupy nagradzane punktami można realizować w 4,5 tys. punktów sprzedaży oraz w 20 sklepach internetowych. W programie uczestniczy już 13 banków, a do ich grona dołączył ostatnio Citi Handlowy. Użytkownik programu nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, którą zazwyczaj płaci za zakupy a punkty naliczane są automatycznie.

Przeczytajcie także: Klienci Handlowego już mogą zapisać się do Priceless Specials

Marcin Klimkowicz odpowiedzialny w Mastercardzie za rozwój programu podkreśla, że cechą wyróżniającą go jest szybka gratyfikacja. Na przykład przy wybranych ofertach za zakupy o wartości 300 zł można otrzymać bilety do kina o wartości 100 zł. Co ciekawe podczas spotkania z dziennikarzami w ubiegłym tygodniu przedstawiciele organizacji zapowiedzieli zmianę nazwy, pod jaką program będzie funkcjonować na polskim rynku. Nie zdradzili jednak żadnych szczegółów.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies