Z organizacją współpracuje przy tym programie już ponad 70 podmiotów, a oferowany jest klientom 13 banków z polskiego rynku
Mastercard poinformował właśnie o sześciu nowych firmach, które zdecydowały się dołączyć do programu lojalnościowego Priceless Specials. Od teraz jego uczestnicy otrzymują punkty za płatności kartą Mastercard w takich sieciach jak Empik, Mohito, North Fish, Homla, Tailor’s Club oraz w aplikacji MyTaxi.
Portfolio Mastercard Priceless Specials to obecnie 74 marki detaliczne, zaś zakupy nagradzane punktami można realizować w 4,5 tys. punktów sprzedaży oraz w 20 sklepach internetowych. W programie uczestniczy już 13 banków, a do ich grona dołączył ostatnio Citi Handlowy. Użytkownik programu nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, którą zazwyczaj płaci za zakupy a punkty naliczane są automatycznie.
Marcin Klimkowicz odpowiedzialny w Mastercardzie za rozwój programu podkreśla, że cechą wyróżniającą go jest szybka gratyfikacja. Na przykład przy wybranych ofertach za zakupy o wartości 300 zł można otrzymać bilety do kina o wartości 100 zł. Co ciekawe podczas spotkania z dziennikarzami w ubiegłym tygodniu przedstawiciele organizacji zapowiedzieli zmianę nazwy, pod jaką program będzie funkcjonować na polskim rynku. Nie zdradzili jednak żadnych szczegółów.