Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Tego chyba jeszcze nie było. BPS chce utworzyć program lojalnościowy dla członków banków spółdzielczych

Szczegóły nowego projektu nie są na razie znane

BPS, który zrzesza ok. 350 banków spółdzielczych w kraju, poinformował o planach utworzenia programu lojalnościowego dla członków zrzeszonych ze sobą instytucji. Kierunkową decyzję w tej sprawie podjęli uczestnicy zgromadzenia banków spółdzielczych BPS na wniosek prezesa BPS Zdzisława Kupczyka.

Przeczytajcie także: Polski Bank Apeksowy nie rozpocznie działalności

Szczegóły rozwiązania nie są jeszcze znane. BPS napisał jedynie w komunikacie, że program będzie miał na celu podtrzymanie idei spółdzielczości poprzez działania promujące uczestnictwo w bankach spółdzielczych. Jego beneficjentami mają być osoby, które ze względu na swoje długotrwałe uczestnictwo lub szczególne zasługi wnieśli znaczący wkład w działalność banków spółdzielczych.

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja dla klientów BPS

Na polskim rynku sporo jest programów lojalnościowych. Oferują je sieci supermarketów, drogerie czy stacje benzynowe. Są też programy dla klientów różnych instytucji. Do tej grupy zaliczają się np. przedsięwzięcia oferowane przez Mastercarda (Priceless Specials) czy Visę (Visa Oferty). Projekt BPS kierowany do członków BS-ów, którzy zapewne w większości są jednocześnie klientami tych banków, ma szansę stać się czymś nowym na rynku.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies