Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Powiększa się zasięg Priceless Specials. Do programu lojalnościowego Mastercarda przystąpi Handlowy

Citi będzie trzynastą instytucją z Polski, która umożliwi zbieranie punktów kartami Mastercarda

Jak dowiaduję się w biurze prasowym Handlowego, bank prowadzi zaawansowane rozmowy z Mastercardem na temat przystąpienia do programu Priceless Specials. Obie instytucje nie podają na razie terminu, od którego klienci Citi będą mogli zbierać punkty i wymieniać je na nagrody w ramach programu Mastercarda. Skoro jednak bank zdecydował się informacje o swoich planach w tym zakresie upublicznić, to podejrzewam, że wdrożenie nastąpi już niedługo.

Przeczytajcie także: Wystartował program Priceless Specials

Priceless Specials to program, który latem 2016 roku zastąpił oferowany wcześniej przez Mastercarda program lojalnościowy Rewards. Priceless Specials umożliwia zbieranie punktów podczas codziennych zakupów, a następnie wymianę ich na nagrody z katalogu dostępnego m.in. na stronie internetowej programu. Na przykład każde 5 zł wydane w markecie Carrefour to 2 punkty w programie. Przykładowa nagroda z katalogu to voucher na zakupy w sklepie Ski Team o wartości 100 zł, który kosztuje 3 tys. punktów.

Przeczytajcie także: Nowy projekt Raiffeisen Polbank

Obecnie w programie Priceless Specials mogą brać udział klienci 12 banków z Polski, m.in. Aliora, BZ WBK, Getinu, mBanku czy PKO. Większość z tych instytucji traktuje możliwość zbierania punktów w Priceless Specials jako usługę premium. Dlatego dodają ją zwykle do wybranych kart, kierowanych do bogatszych klientów.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies