W programie lojalnościowym Mastercarda uczestniczy już 12 marek bankowych
O przystąpieniu do Priceless Specials BZ WBK poinformował wczoraj przy okazji publikacji wyników finansowych za I kw. bieżącego roku. W ten sposób grono instytucji umożliwiających klientom zbieranie punktów w programie lojalnościowym Mastercarda powiększyło się do 12 banków. Są wśród nich, oprócz BZ WBK, także Alior, T-Mobile Usługi Bankowe, BPS, BOŚ, Getin, Noble Bank, Deutsche Bank, PKO BP, Raiffeisen Polbank, mBank i Lion's Bank.
Przeczytajcie także: Nowości w programie Priceless Specials
Niestety, większość instytucji ogranicza możliwość korzystania z programu tylko dla klientów posiadających karty kredytowe Mastercarda, i to te z najwyższej półki. Podobnie jest i w przypadku BZ WBK. Z informacji dostępnych na stronie internetowej tej instytucji wynika, że uczestnictwo w Priceless Specials jest zarezerwowane dla użytkowników karty World Mastercard. Przypomnę, że w sierpniu ubiegłego roku BZ WBK zrezygnował z wydawnictwa nowych kart przy współpracy z administratorem innego programu lojalnościowego, czyli Payback. Jak powiedziano mi w biurze prasowym, nadal wznawia się jednak tego rodzaju karty wydane wcześniej.
Przeczytajcie także: Euronet podłączył się do Inkartu
Priceless Specials to program, który w ubiegłym roku zastąpił Mastercard Rewards. Pozwala na zbieranie punktów przy okazji płacenia kartą za zakupy. Nie trzeba więc posiadać oddzielnego plastiku, aby brać w nim udział. Punkty można następnie wymieniać na nagrody. Przykładowo voucher o wartości 100 zł do wykorzystania np. w sklepach Gino Rossi kosztuje 6 tys. punktów. Za 5 zł wydane np. w Cinema City czy perfumeriach Douglas dostaje się 8 punktów. Rozwiązaniem konkurencyjnym do Priceless Specials są Visa Oferty.