Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ponad 30 proc. klientów Vivusa jest mobile

Co trzecia osoba wnioskująca o pożyczkę w największej firmie chwilówkowej w Polsce robi to za pośrednictwem urządzenia mobilnego

Te dane powinny dać dużo do myślenia niektórym bankom, które wciąż sceptycznie podchodzą do sprzedaży kredytów gotówkowych przez kanał mobilny. Z danych przekazanych przez lidera polskiego rynku chwilówek wynika, że jego klienci już 32 proc. wniosków o pożyczkę składają za pośrednictwem urządzeń mobilnych, czyli smartfonów i tabletów.

Przeczytaj także: Vivus ma swoją aplikację mobilną

Dzieje się to głównie poprzez stronę internetową, przygotowaną w technologii RWD. Dzięki niej witryna dostosowuje się do wielkości urządzenia, z którego korzysta klient. Od niedawna Vivus ma także aplikację mobilną, dostępną na urządzeniach z systemami operacyjnymi Android oraz iOS.

Ze sprzedażą pożyczek przez smartfony coraz śmielej eksperymentują również banki. Wystarczy wspomnieć, że takie produkty mają w ofercie m.in. mBank, Millennium, ING Bank Śląski czy BZ WBK. Kilka kolejnych wkrótce wprowadzi do oferty kredyty gotówkowe, o które mogą wnioskować użytkownicy urządzeń mobilnych. Wśród nich są m.in. Pekao, Getin czy PKO BP.

Przeczytaj także: Śląski pożycza nowym klientom przez smartfony

Większość banków umożliwia jednak składanie wniosków o pożyczki poprzez kanały mobilne dotychczasowym klientom, których dobrze zna i może wcześniej zbadać ich zdolność kredytową a następnie złożyć propozycję pożyczki w aplikacji mobilnej. Dlatego warto odnotować, że od kilku dni Bank Śląski umożliwia wnioskowanie o kredyt gotówkowy poprzez stronę w technologii RWD także klientom, którzy wcześniej nie mieli z nim żadnych relacji.

Mimo to bankowcy wciąż opierają gros swojej sprzedaży kredytów na sieci oddziałów i traktują to jako uzasadnienie do jej utrzymywania. Ciekawe jak długo wystarczy im jeszcze cierpliwości…

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies