Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Getin poprawia płatności HCE. I robi ukłon w stronę klientów mobile only

Od teraz użytkownicy bankowości mobilnej Getinu znów mogą płacić zbliżeniowo bez internetu

Przed chwilą w markecie Google Play pojawiła się aktualizacja aplikacji mobilnej Getinu, a wraz z nią kilka ciekawych nowości. Przede wszystkim bank poprawił wygodę korzystania z płatności HCE. Od teraz będzie można płacić smartfonem zbliżeniowo bez połączenia z internetem. Kiedyś taka możliwość już była – w dawnej aplikacji Getin Walet. Teraz bank wraca do tej wygodnej funkcji, a przy tym pozwala na dokonywanie transakcji bez uruchamiania aplikacji, wystarczy wybudzony ekran telefonu.

Przeczytajcie także: Milion Polaków bankuje wyłącznie przez smartfony

Drugą ciekawą funkcją, która właśnie trafia do bankowości mobilnej Getinu, jest możliwość połączenia się z call center z poziomu aplikacji po zalogowaniu. Dzięki temu w trakcie rozmowy z doradcą na infolinii klient nie musi już potwierdzać swojej tożsamości.

Przeczytajcie także: Yanosik rozwija ubezpieczeniowy projekt YU!

Najnowsza aktualizacja apki Getinu to także ukłon w stronę klientów mobile only. Bank idzie szlakiem wytyczonym wcześniej m.in. przez ING, mBank czy Millennium i udostępnia w aplikacji mobilnej skrzynkę odbiorczą. Trafią do niej wszystkie komunikaty, które wcześniej wysyłane były jedynie do skrzynki w serwisie internetowym. Klienci, którzy zarządzają rachunkiem wyłącznie przez smartfona, nie będą więc już zaskoczeni zmianą regulaminu czy podwyżką opłat.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies