Od teraz użytkownicy bankowości mobilnej Getinu znów mogą płacić zbliżeniowo bez internetu
Przed chwilą w markecie Google Play pojawiła się aktualizacja aplikacji mobilnej Getinu, a wraz z nią kilka ciekawych nowości. Przede wszystkim bank poprawił wygodę korzystania z płatności HCE. Od teraz będzie można płacić smartfonem zbliżeniowo bez połączenia z internetem. Kiedyś taka możliwość już była – w dawnej aplikacji Getin Walet. Teraz bank wraca do tej wygodnej funkcji, a przy tym pozwala na dokonywanie transakcji bez uruchamiania aplikacji, wystarczy wybudzony ekran telefonu.
Drugą ciekawą funkcją, która właśnie trafia do bankowości mobilnej Getinu, jest możliwość połączenia się z call center z poziomu aplikacji po zalogowaniu. Dzięki temu w trakcie rozmowy z doradcą na infolinii klient nie musi już potwierdzać swojej tożsamości.
Najnowsza aktualizacja apki Getinu to także ukłon w stronę klientów mobile only. Bank idzie szlakiem wytyczonym wcześniej m.in. przez ING, mBank czy Millennium i udostępnia w aplikacji mobilnej skrzynkę odbiorczą. Trafią do niej wszystkie komunikaty, które wcześniej wysyłane były jedynie do skrzynki w serwisie internetowym. Klienci, którzy zarządzają rachunkiem wyłącznie przez smartfona, nie będą więc już zaskoczeni zmianą regulaminu czy podwyżką opłat.