Do programu lojalnościowego Mastercarda dołączyło siedmiu nowych detalistów. Projekt otrzymał też właśnie nagrodę w czasie gali Loyalty Awards
Z informacji prasowej Mastercarda wynika, że od niedawna wśród marek umożliwiających zbieranie punktów w Priceless Specials znalazły się: iSpot, Levi’s, Wojas, Merlin.pl, Bobby Burger, Euromaster oraz Podarujspa.pl. Uczestnicy programu mogą zbierać punkty już u 64 detalistów z różnych kategorii zakupowych, w takich sklepach i punktach usługowych jak Carrefour, RTV Euro AGD, Vistula, Cinema City, Decathlon, Toys’R’Us, W.Kruk czy Black Red White.
Przeczytajcie także: Są już pierwsze urzędy w programie terminalizacji
Przypomnę, że aby zbierać punkty w ramach Priceless Specials nie trzeba nosić ze sobą dodatkowych kart. Wystarczy płacić kartą bankową u wskazanych akceptantów, a będą one naliczały się niejako przy okazji. Mastercard deklaruje, że zdobycie wybranych nagród nie zabiera dużo czasu, a za przykład podaje bilety do kina o wartości 100 zł, które można zdobyć po wykonaniu zakupów o wartości 300 zł. Obecnie w programie lojalnościowym Mastercarda mogą brać udział klienci dziesięciu banków, w tym: Aliora, BPS, BOŚ, BZ WBK, Deutsche Banku, Getinu, mBanku, PKO BP, Raiffeisen Polbanku i T-Mobile Usług Bankowych.
Przeczytajcie także: Mastercard wprowadza biometryczną kartę
Tymczasem Priceless Specials otrzymał właśnie główną nagrodę w kategorii "Najlepsze działania lojalnościowe w usługach dla konsumentów" podczas gali Loyalty Awards organizowanej w ramach 8. edycji Poland & CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie. W konkursie zostały nagrodzone najlepsze w Polsce projekty lojalnościowe roku 2016. Do nagrody nominowany był również program Visa Oferty, oferowany przez konkurencyjną organizację płatniczą.