Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mastercard ułatwia zbieranie punktów w programie lojalnościowym. Nowości w Priceless Specials

Do programu lojalnościowego Mastercarda dołączyło siedmiu nowych detalistów. Projekt otrzymał też właśnie nagrodę w czasie gali Loyalty Awards

Z informacji prasowej Mastercarda wynika, że od niedawna wśród marek umożliwiających zbieranie punktów w Priceless Specials znalazły się: iSpot, Levi’s, Wojas, Merlin.pl, Bobby Burger, Euromaster oraz Podarujspa.pl. Uczestnicy programu mogą zbierać punkty już u 64 detalistów z różnych kategorii zakupowych, w takich sklepach i punktach usługowych jak Carrefour, RTV Euro AGD, Vistula, Cinema City, Decathlon, Toys’R’Us, W.Kruk czy Black Red White.

Przeczytajcie także: Są już pierwsze urzędy w programie terminalizacji

Przypomnę, że aby zbierać punkty w ramach Priceless Specials nie trzeba nosić ze sobą dodatkowych kart. Wystarczy płacić kartą bankową u wskazanych akceptantów, a będą one naliczały się niejako przy okazji. Mastercard deklaruje, że zdobycie wybranych nagród nie zabiera dużo czasu, a za przykład podaje bilety do kina o wartości 100 zł, które można zdobyć po wykonaniu zakupów o wartości 300 zł. Obecnie w programie lojalnościowym Mastercarda mogą brać udział klienci dziesięciu banków, w tym: Aliora, BPS, BOŚ, BZ WBK, Deutsche Banku, Getinu, mBanku, PKO BP, Raiffeisen Polbanku i T-Mobile Usług Bankowych.

Przeczytajcie także: Mastercard wprowadza biometryczną kartę

Tymczasem Priceless Specials otrzymał właśnie główną nagrodę w kategorii "Najlepsze działania lojalnościowe w usługach dla konsumentów" podczas gali Loyalty Awards organizowanej w ramach 8. edycji Poland & CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie. W konkursie zostały nagrodzone najlepsze w Polsce projekty lojalnościowe roku 2016. Do nagrody nominowany był również program Visa Oferty, oferowany przez konkurencyjną organizację płatniczą.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies