Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pocztowy powoli przywraca klientom dostęp do bankowości internetowej

Bank zastrzega jednak, że wciąż mogą się pojawiać trudności z logowaniem na konto

Bank Pocztowy stopniowo przywraca klientom dostęp do bankowości internetowej. Przypomnę, że awaria systemu nastąpiła po prowadzonych w czasie weekendu pracach konserwacyjnych.

Przeczytajcie także: To może oznaczać koniec internetowych chwilówek

Klienci BP mogą już logować się na swoje konta przez internet, chociaż bank zastrzega, że nadal mogą pojawiać się pewne trudności.

- Mogą wystąpić jeszcze takie objawy jak konieczność powtórnego logowania czy nieco wolniejsza praca serwisu, szczególnie przy naturalnym po przerwie w dostępie do usługi wzmożonym korzystaniu klientów z bankowości internetowej – czytam w komunikacie biura prasowego banku.

Przeczytajcie także: Android Pay zdobywa kolejny kraj

Bank przypomina też o tym, że czasowo zawiesił opłaty za przelewy wykonywane w placówkach banku i poczty oraz poprzez infolinię.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies