Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Pekao, śladem PKO, też wprowadzi aplikację light. Ale będzie służyła do czegoś innego niż IKO Light

Aplikacja PeoPay Light to jeden z elementów do realizacji celów zaprezentowanej dzisiaj nowej strategii Pekao

Wiceprezes Pekao Błażej Szczecki, w trakcie dzisiejszej prezentacji nowej strategii tego banku, zapowiedział wprowadzenie na rynek aplikacji PeoPay Light. – Będziemy ją kierować do osób starszych oraz do mniej cyfrowych klientów, preferujących prostsze rozwiązania – powiedział przedstawiciel Pekao. Z informacji biura prasowego Pekao wynika, że wdrożenie planowane jest na początek przyszłego roku.

Podkreślił także, że PeoPay ma być głównym kanałem kontaktu klientów z bankiem, także głosowo. – Zamierzamy wdrożyć voicebanking. W pierwszym etapie jako asystenta dla pracowników. W kolejnym, gdy rozwiązanie zostanie dopracowane i rozwinięte, także jako bezpośredni kontakt z bankiem dla klientów – powiedział Błażej Szczecki.

Przeczytajcie także: Zapraszamy na premierę pierwszego odcinka Cashless Express

Warto przypomnieć, że wdrożenie aplikacji w wersji Light zapowiedział też największy konkurent Pekao, a więc PKO BP. IKO Light będzie jednak pełnić zupełnie inną rolę niż PeoPay Light. W przypadku PKO aplikacja w wersji lekkiej ma być kierowana do klientów, którzy nie posiadają tu rachunku, a chcą skorzystać z innej oferty banku, a więc np. karty kredytowej, ubezpieczenia czy pożyczki.

Natomiast podczas dzisiejszej konferencji prasowej zwrócono uwagę także na oddziały stacjonarne, których Pekao ma prawie 500 w całym kraju. Przedstawiciele Pekao podkreślili, że bank chce być w kontrze do trendów obowiązujących w polskiej bankowości i uczynić z sieci stacjonarnej źródło przewagi konkurencyjnej. – Poprawimy format i zoptymalizujemy powierzchnię oddziałów oraz na nowo zdefiniujemy ich rolę na edukacyjną i doradczą. Wdrożymy też nowe formaty oddziałów – stwierdził Błażej Szczecki.

Przeczytajcie także: Zgłoście się do nagród Cashless Fintech 2025

A jeśli chodzi o strategię Pekao, to zapisano w niej hasło "Sięgamy ponad horyzont". Jej filary to: wzrost, dostępność oraz sprawność. Pośród priorytetów na następne trzy lata znaleźć można m.in. rozbudowę produktów dla młodych klientów, rozwój oferty bancassurance, wzmocnienie kanałów cyfrowych banku, w tym rozwój bankowości konwersacyjnej nowej generacji, jak również dalszą digitalizację i automatyzację kluczowych procesów. Bank przyjmuje także cele ESG będące integralną częścią jego strategii biznesowej.

(Na zdjęciu zarząd Pekao z prezesem Cezarym Stypułkowskim podczas dzisiejszej konferencji prasowej).

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies