Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Castorama uruchomiła swój marketplace

Marketplace zastąpił sklep internetowy Castoramy. Na platformie handlowej oferowane będą produkty partnerów firmy

Jak informuje serwis Wiadomości Handlowe, Castorama Polska przekształciła swój sklep internetowy w marketplace, na którym oferowane będą również produkty partnerów firmy. Na platformie znajdzie się ponad 500 tys. nowych produktów od zweryfikowanych sprzedawców zewnętrznych.

Przeczytajcie także: Allegro przedłuża promocję towarzyszącą kontom Cash

Przy tworzeniu marketplace'u dla polskiego rynku Castorama wykorzystała platformę technologiczną Kingfisher (właściciela Castoramy) zbudowaną we współpracy z firmą Mirakl. Cytowany w artykule David Gomez Cardona, marketplace dyrektor w Grupie Kingfisher, podkreślił, że marketplace‘y są jednym z najważniejszych motorów wzrostu całej grupy, a uruchomienie platformy w Polsce jest następstwem sukcesu i szybkiej ekspansji podobnych platform handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Francji i Turcji.

Przeczytajcie także: mBank zmienia zasady korzystania z konta oszczędnościowego Moje cele

To kolejny na polskim rynku marketplace. W połowie ubiegłego roku informowaliśmy o uruchomieniu platformy przez sieć Kaufland. W grudniu 2024 r. wystartowały mOkazje zakupy, czyli wspólny projekt mBanku i sklepu internetowego Morele, na której dostępne są produkty od ponad 400 zweryfikowanych dostawców i merchantów, z którymi współpracuje Morele. Od dłuższego czasu działa też platforma Erli.

Ale stworzenie marketplace’u nie wróży automatycznie sukcesu. Platformy muszą konkurować przede wszystkim z "wielobranżowym" Allegro, niekwestionowanym numerem jeden w Polsce. W tym miejscu można przypomnieć choćby zamknięcie platformy wszystko.pl, zarządzanej przez Comarch, czy wycofanie w 2020 r. marketplace’u przez Carrefour.

Źródło: Wiadomości Handlowe

Fot. Maciej Bednarek

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies