Na razie nowy produkt będzie można kupić za pośrednictwem internetowego serwisu transakcyjnego
Na zakończonej przed chwilą konferencji prasowej przedstawiciele Credit Agricole przedstawili plany rozwoju swojej instytucji w zakresie sprzedaży ubezpieczeń. Instytucja do ich sprzedaży wykorzysta wszystkie dostępne kanały kontaktu z klientem, a więc także aplikację mobilną.
Przeczytajcie także: Aplikacja wreszcie dostępna dla klientów Credit Agricole
Pierwszym produktem, dostępnym właśnie w tej nowej formule, ma być ubezpieczenie turystyczne, które do oferty CA wejdzie już w lipcu. Trzeba jednak podkreślić, że w tym przypadku przynajmniej na razie multikanałowość będzie dość umowna. W aplikacji mobilnej znajdzie się jedynie opcja przekierowania do formularza online, który będzie trzeba wypełnić w internetowym serwisie transakcyjnym i tam dokończyć cały proces zakupu ubezpieczenia. Jędrzej Marciniak, wiceprezes CA zadeklarował, że zakup polisy turystycznej całkowicie przez apkę mobilną będzie możliwy w I kw. przyszłego roku.
Przeczytajcie także: mBank rozpoczął prace nad aplikacją nowej generacji
Wprowadzanie możliwości zakupu ubezpieczeń podróżnych do aplikacji to teraz jeden z ważnych trendów w bankowości mobilnej. Rozwiązanie to niweluje pewien problem, który dotyka wiele osób wyjeżdżających na urlop: zajęci pakowaniem, planowaniem itd. zapominają o ubezpieczeniu, ważnym szczególnie przy podróżach za granicę. Możliwość zakupu polisy przez smartfona pozwala zostawić tę czynność na ostatnią chwilę, można to zrobić np. podczas oczekiwania w kolejce do odprawy na lotnisku lub nawet po dotarciu na miejsce. Polisy turystyczne można już kupować przez aplikacje m.in. BZ WBK czy mBanku.