Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Aplikacja Credit Agricole już dostępna dla klientów

Właściciele rachunków prowadzonych we francuskim banku wreszcie mogą korzystać z aplikacji mobilnej

Biuro prasowe Credit Agricole Bank Polska podało tuż po godz. 9 informację, że aplikacja mobilna tego banku jest już dostępna w marketach dla użytkowników telefonów z systemami operacyjnymi iOS oraz Android. Za chwilę mają dostać do niej dostęp również posiadacze smartfonów z systemem Windows. W ten sposób Credit Agricole opuszcza grono działających w Polsce instytucji, które nie posiadają aplikacji na urządzenia mobilne.

Sprawdziłem i rzeczywiście, w Google Play już jest widoczna aplikacja CA24 Mobile, można pobierać. Szczegółowo o jej zaletach pisałem kilka tygodni temu w tekście, który możecie znaleźć tutaj. Teraz opowiem tylko w skrócie, że to rozwiązanie natywne, a więc w pełni korzystające z funkcji smartfonów.

Przeczytajcie także: Ogromny wzrost sprzedaży pożyczek przez aplikację BZ WBK

Po uruchomieniu aplikacji w oczy rzuca się charakterystyczna grafika. Twórcom apki chodziło o to, aby korzystanie z niej było nie tylko wygodne i proste, ale i przyjemne. CA 24 Mobile została więc przygotowana w ciemnych kolorach, trochę tak jak w byłym banku Meritum. Korzystanie z aplikacji uprzyjemnia fotografia miasta widoczna w tle. Jednak na tyle rozmyta, że nie utrudnia to odczytywania komunikatów.

Pod względem funkcjonalności do oferowanego przez Credit Agricole rozwiązania nie można się przyczepić. Dzięki niemu klienci mogą wykonywać przelewy wewnętrzne i zewnętrzne, zakładać lokaty, doładowywać telefony, dokonywać przelewów z wykorzystaniem kodów QR, itd. Zaufanie urządzenia, nadanie mobilnego kodu PIN oraz aktywacja aplikacji zabierać powinna nie więcej niż kilka minut. Przy tym w odróżnieniu od aplikacji mBanku czy PKO nie trzeba korzystać przy tym z kodu aktywacyjnego przekazywanego drogą głosową przez call center. Wszystko odbywa się na smartfonie.

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja Getinu już w maju

W przyszłości Credit Agricole planuje wprowadzić do niej podgląd kredytów, system płatności mobilnych Blik także z przelewami na numery telefonów innych użytkowników, przelewy ekspresowe, możliwość zaciągania pożyczek gotówkowych i płatności za bilety komunikacji miejskiej oraz parkingi. W dalszej kolejności bank planuje wprowadzić płatności HCE oraz logowanie odciskiem palca dla użytkowników urządzeń z systemami Android i iOS. Aplikację przygotowała lubelska firma Finanteq.

KATEGORIA
TEMAT DNIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies