Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Awaria w Getinie, ale karty na razie działają normalnie

Klienci mają problem z zalogowaniem się na konto z komputera i aplikacji mobilnej

Informację o awarii w Getinie otrzymaliśmy na adres alert@cashless.pl. Według naszego czytelnika, nie można zalogować się na rachunek ani przez internetowy serwis transakcyjny ani przez aplikację na smartfonie. Natomiast przed chwilą bez problemów zapłacił kartą wydaną przez ten bank.

Przeczytajcie także: 5 tys. klientów Getinu korzysta z HCE

Biuro prasowe Getinu potwierdziło, że część klientów może mieć problemy z dostępem do swoich rachunków. Zadeklarowało także, że system kartowy działa na razie bez problemów. Służby bankowe pracują nad usunięciem awarii. Gdy tylko to się uda, zaktualizuję tekst.

Przeczytajcie także: Getin odda pieniądze klientom

To nie pierwsza w ostatnim czasie awaria w banku z Polski. Parę dni temu kilka instytucji jednocześnie miało problem z obsługą wydanych przez siebie kart. Dotyczyło to na przykład mBanku. Sprzedawcy w sklepach odczytywali komunikat na terminalach, że karty części klientów tej instytucji są zastrzeżone.

Aktualizacja

Przed chwilą (godz. 16) otrzymałem informację z biura prasowego Getinu, że awaria została usunięta.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies