Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Promocji klienci szukają w aplikacjach i na stronach sieci handlowych. Są źródłem informacji o cenach już dla trzech czwartych z nich

Po raz pierwszy aplikacje jako źródło informacji o cenach wskazało więcej osób niż papierowe gazetki sklepowe

Polacy na codziennych zakupach chcą coraz częściej korzystać z nowych technologii. Najnowsze wyniki badań pokazują, że dynamicznie rośnie zainteresowanie aplikacjami sieci handlowych. Potwierdzają to dane firmy NiesenIQ, które zaprezentowała firma E. Leclerc. Zgodnie z nimi już 53 proc. kupujących jako źródło informacji o cenach czy ofercie wskazuje aplikacje sieci handlowych.

Przeczytajcie także: Prawie 22,5 mln użytkowników aplikacji bankowych

To duża zmiana w ciągu roku. Bowiem jeszcze w 2022 r. podobnej odpowiedzi udzieliło 42 proc. ankietowanych. Postęp odbywa się kosztem papierowych gazetek z promocjami, rozdawanymi w sklepach czy dostarczanymi do domów klientów. Zaledwie dwa lata temu były głównym źródłem informacji dla 58 proc. ankietowanych, obecnie wskazuje na nie już 51 proc.

Przeczytajcie także: mBank wprowadza zmiany w aplikacji

Sieci handlowe już dawno zauważyły ten trend, stawiając także na rozwój cyfrowych wersji promogazetek. Obecnie dostępne na stronie internetowej sklepu są źródłem informacji dla kolejnych 27 proc. ankietowanych. Zatem wliczajac użytkowników aplikacji ponad 3/4 Polaków korzysta już cyfrowych kanałów, jeśli chodzi o informacje o promocjach, ofertach itp. Dodatkowo wiele sklepów zachęca do korzystania z sieciowych aplikacji organizując specjalne promocje tylko dla ich użytkowników.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies