Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Midera: enveloBank wystartuje we wrześniu

Nowa marka wprowadzi wreszcie Pocztowy w świat bankowości mobilnej

Szymon Midera, prezes Banku Pocztowego, zapowiedział wdrożenie aplikacji mobilnej enveloBank podczas dzisiejszej konferencji prasowej związanej z ogłoszeniem publicznej emisji obligacji. - Projekt zostanie pokazany we wrześniu – powiedział Midera cytowany przez agencję informacyjną ISB News.

Przeczytajcie także: Trzeci bank będzie mieć superwalleta

O planach związanych z rozszerzeniem oferty o bankowość mobilną Pocztowy informował już w ubiegłym roku. Jesienią podano nazwę, pod jaką projekt będzie realizowany oraz jego wstępne założenia. enveloBank ma być platformą rozbudowywaną wspólnie z Pocztą Polską. Ma połączyć usługi pocztowo-kurierskie z bankowo-ubezpieczeniowymi w aplikacji mobilnej. Bank chce dzięki niej zaoferować nowe produkty oraz usługi płatnicze i cyfrowe, które mają być jednym z motorów akwizycji klientów.

W ubiegłym roku Midera zapowiedział, że na IV kw. bieżącego roku planowana jest kampania promocyjna nowej marki. Władze Pocztowego liczą, że przełoży się to na silny wzrost liczby klientów w przyszłym roku.

Przeczytajcie także: Czy to już koniec bankowych aplikacji na tablety?

Bank Pocztowy jest jednym z ostatnich na naszym rynku, który nie posiada aplikacji mobilnej. Ostatnio to niechlubne grono opuścił Credit Agricole. Wcześniej BOŚ Bank, choć akurat jego rozwiązanie nie zostało przyjęte przez klientów ciepło, gdyż w zasadzie jest nakładką umożliwiającą zalogowanie się do serwisu internetowego (RWD). Wśród detalicznych banków komercyjnych wydaje mi się, że aplikacji nie posiadają jeszcze tylko Volkswagen Bank Direct, Toyota Bank i Deutsche Bank. Ten ostatni rozwija serwis transakcyjny w technologii RWD.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies