Nowa marka wprowadzi wreszcie Pocztowy w świat bankowości mobilnej
Szymon Midera, prezes Banku Pocztowego, zapowiedział wdrożenie aplikacji mobilnej enveloBank podczas dzisiejszej konferencji prasowej związanej z ogłoszeniem publicznej emisji obligacji. - Projekt zostanie pokazany we wrześniu – powiedział Midera cytowany przez agencję informacyjną ISB News.
Przeczytajcie także: Trzeci bank będzie mieć superwalleta
O planach związanych z rozszerzeniem oferty o bankowość mobilną Pocztowy informował już w ubiegłym roku. Jesienią podano nazwę, pod jaką projekt będzie realizowany oraz jego wstępne założenia. enveloBank ma być platformą rozbudowywaną wspólnie z Pocztą Polską. Ma połączyć usługi pocztowo-kurierskie z bankowo-ubezpieczeniowymi w aplikacji mobilnej. Bank chce dzięki niej zaoferować nowe produkty oraz usługi płatnicze i cyfrowe, które mają być jednym z motorów akwizycji klientów.
W ubiegłym roku Midera zapowiedział, że na IV kw. bieżącego roku planowana jest kampania promocyjna nowej marki. Władze Pocztowego liczą, że przełoży się to na silny wzrost liczby klientów w przyszłym roku.
Przeczytajcie także: Czy to już koniec bankowych aplikacji na tablety?
Bank Pocztowy jest jednym z ostatnich na naszym rynku, który nie posiada aplikacji mobilnej. Ostatnio to niechlubne grono opuścił Credit Agricole. Wcześniej BOŚ Bank, choć akurat jego rozwiązanie nie zostało przyjęte przez klientów ciepło, gdyż w zasadzie jest nakładką umożliwiającą zalogowanie się do serwisu internetowego (RWD). Wśród detalicznych banków komercyjnych wydaje mi się, że aplikacji nie posiadają jeszcze tylko Volkswagen Bank Direct, Toyota Bank i Deutsche Bank. Ten ostatni rozwija serwis transakcyjny w technologii RWD.