W serwisie Finastic użytkownicy mogą zarządzać swoimi długami
AxFina oficjalnie poinformowała o starcie swojej działalności w Polsce. O tym, że nowa marka planuje debiut nad Wisłą, mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl już pod koniec listopada. Drogę na polski rynek europejskiej spółce otworzyło przejęcie w maju tego roku lokalnej firmy windykacyjnej Raport.
Działająca m.in. w Austrii, Chorwacji i Luksemburgu grupa finansowa ma zamiar zaszczepić w Polsce fintechowe podejście do zarządzania wierzytelnościami, oparte na szczegółowej analizie danych klienta i jego sytuacji finansowej oraz na odpowiednim dobraniu strategii komunikacji. Wyróżniać ją ma też różnorodność form kontaktu z klientem – w tym z wykorzystaniem popularnych komunikatorów – a także udostępnianie platformy samoobsługowej: Finastic.
W serwisie Finastic użytkownicy mogą zarządzać swoimi długami i dokonywać spłat za pomocą dogodnych metod płatności. Narzędzie przypomina fintechowe aplikacje do zarządzania finansami. Klient znajdzie tam informacje o wszystkich swoich zobowiązaniach, sprawdzi lub zmieni harmonogramy płatności, a jego spłaty online od razu się zaksięgują, dzięki czemu saldo długu będzie zawsze aktualne.
Platforma została stworzona z myślą o wierzytelnościach z portfela AxFiny, firma planuje jednak oferować ją również innym podmiotom windykacyjnym w modelu white-label.