Użytkownicy zbierają RevPoints za wydatki i aktywności w aplikacji
Wygląda na to, że Revolut szykuje się do wprowadzenia w Polsce swojego programu lojalnościowego. Świadczy o tym pojawienie się zakładki RevPoints w sekcji z dokumentami dotyczącymi korzystania z usług fintechu, o czym doniósł nam jeden z czytelników. O potwierdzenie tych przypuszczeń poprosiliśmy biuro prasowe Revoluta. – Program RevPoints jest bardzo popularny w krajach, gdzie już został udostępniony. Liczymy, że przed wakacjami trafi też do Polski – czytam w odpowiedzi.
Revolut uruchomił swój program lojalnościowy w lipcu zeszłego roku. Pierwszym rynkiem, na którym RevPoints został pilotażowo udostępniony, była Wielka Brytania, a następnie rozszerzono jego zakres na klientów z kolejnych krajów.
Na czym polega RevPoints? Użytkownicy otrzymują punkty za realizowane przez siebie wydatki, przy czym liczba punktów zależy od kwoty i rodzaju planu (w płatnych planach można za tę samą transakcję zdobyć więcej punktów). Punkty są też naliczane za realizację wyzwań w aplikacji czy za dokonane rezerwacje w ramach Revolut Stays czy Experiences. Użytkownik może też zdecydować, że każda jego płatność kartą będzie zaokrąglana w górę, a reszta z transakcji zostanie zamieniona na RevPoints. Przewidziano też dodatkowe bonusy – w tym powitalny czy za zmianę planu na wyższy. Co do zasady, im więcej klient używa aplikacji, karty i konta, tym więcej RevPoints zyskuje.
Zdobyte punkty użytkownik może wykorzystać na różne sposoby. Można je wymienić na zniżki na zakupy opłacane przez Revolut Pay, przy czym rabat będzie większy, jeśli zakup zostanie dokonany wewnątrz aplikacji w ramach Revolut Shops. RevPoints mogą też posłużyć do uzyskania rabatów na usługi związane z podróżami i zakwaterowaniem. I tu także benefit będzie większy, jeśli punkty zostaną wykorzystane w ramach usług Revolut Stays czy Experiences. Zgromadzone punkty mogą też zostać wymienione na mile w programach lojalnościowych linii lotniczych.