Nowa aplikacja umożliwi klientom biznesowym m.in. korzystanie z Blika – najpierw z kodów, a docelowo także z przelewów na telefon i płatności zbliżeniowych
W maju pierwsi klienci biznesowi Alior Banku zyskają dostęp do nowego systemu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej. Poprosiliśmy bank o grafiki prezentujące Alior Business oraz Alior Business Mobile, aby przyszli użytkownicy zobaczyli, czego się mogą spodziewać.
Alior zastrzega, że ostateczny wygląd systemów może jeszcze ulec pewnym zmianom. Natomiast można zakładać, że z uwagi na bliskość debiutu modyfikacje nie będą radykalne. Poniżej znajdziecie wizualizację pulpitu systemu transakcyjnego.
Tak zaś zaprojektowano podstronę do przelewów:
W podobnej kolorystyce i estetyce utrzymane są wizualizacje dotyczące aplikacji Alior Business Mobile. Poniżej grafika przedstawiająca pulpit.
A tutaj zakładka Płatności:
Przy okazji warto zaznaczyć, że nowa aplikacja będzie dostępna dla wszystkich klientów biznesowych – będą mogli z niej korzystać zarówno mniejsi, jak i więksi przedsiębiorcy. – Dzięki dużej możliwości personalizacji aplikacja będzie zapewniać najlepsze możliwe doświadczenia użytkownikom i będzie wspierać firmy niezależnie od segmentu, do którego należą – zapewnia w odpowiedzi udzielonej serwisowi cashless.pl Andrzej Kawecki, dyrektor Działu Rozwoju Bankowości Cyfrowej Klienta Biznesowego Alior Banku.
Menedżer wyjaśnia także, czym nowa apka będzie się różnić od dotychczasowego rozwiązania BusinessPro Lite. – Aplikacja Alior Business Mobile jest całkowicie nowym rozwiązaniem, stworzonym w technologii natywnej, dzięki czemu będzie wykorzystywała bezpośredni dostęp do wbudowanych funkcji urządzenia. Aplikacja będzie obsługiwać m.in. nowe metody autentykacji i autoryzacji, takie jak PIN, FaceID, TouchID i powiadomienia push – wskazuje Andrzej Kawecki. – Klienci biznesowi będą mogli również skorzystać z usług Blik, takich jak kody, a w kolejnych etapach wdrożenia z przelewów na telefon i płatności zbliżeniowych – zapowiada.
Aplikacja, podobnie jak system transakcyjny (o czym mogliście przeczytać tutaj), również będzie zintegrowana z rozwiązaniem ERP XT firmy Comarch. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z usług fakturowania i w prosty sposób generować płatności za swoje zobowiązania. – W kolejnych etapach projektu udostępnimy w aplikacji moduł self-service oraz funkcję nawiązania relacji i otwarcia rachunku firmowego dla nowych klientów – deklaruje przedstawiciel Aliora.