Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Jak będzie wyglądać nowa bankowość dla klientów firmowych w Alior Banku? Zobaczcie wizualizacje

Nowa aplikacja umożliwi klientom biznesowym m.in. korzystanie z Blika – najpierw z kodów, a docelowo także z przelewów na telefon i płatności zbliżeniowych

W maju pierwsi klienci biznesowi Alior Banku zyskają dostęp do nowego systemu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej. Poprosiliśmy bank o grafiki prezentujące Alior Business oraz Alior Business Mobile, aby przyszli użytkownicy zobaczyli, czego się mogą spodziewać.

Przeczytajcie także: Zapraszamy do obejrzenia pierwszego odcinka Cashless Breakfast

Alior zastrzega, że ostateczny wygląd systemów może jeszcze ulec pewnym zmianom. Natomiast można zakładać, że z uwagi na bliskość debiutu modyfikacje nie będą radykalne. Poniżej znajdziecie wizualizację pulpitu systemu transakcyjnego.

Tak zaś zaprojektowano podstronę do przelewów:

W podobnej kolorystyce i estetyce utrzymane są wizualizacje dotyczące aplikacji Alior Business Mobile. Poniżej grafika przedstawiająca pulpit.

A tutaj zakładka Płatności:

Przeczytajcie także: Blik chce się połączyć z platformą EuroPA

Przy okazji warto zaznaczyć, że nowa aplikacja będzie dostępna dla wszystkich klientów biznesowych – będą mogli z niej korzystać zarówno mniejsi, jak i więksi przedsiębiorcy. – Dzięki dużej możliwości personalizacji aplikacja będzie zapewniać najlepsze możliwe doświadczenia użytkownikom i będzie wspierać firmy niezależnie od segmentu, do którego należą – zapewnia w odpowiedzi udzielonej serwisowi cashless.pl Andrzej Kawecki, dyrektor Działu Rozwoju Bankowości Cyfrowej Klienta Biznesowego Alior Banku.

Menedżer wyjaśnia także, czym nowa apka będzie się różnić od dotychczasowego rozwiązania BusinessPro Lite. – Aplikacja Alior Business Mobile jest całkowicie nowym rozwiązaniem, stworzonym w technologii natywnej, dzięki czemu będzie wykorzystywała bezpośredni dostęp do wbudowanych funkcji urządzenia. Aplikacja będzie obsługiwać m.in. nowe metody autentykacji i autoryzacji, takie jak PIN, FaceID, TouchID i powiadomienia push – wskazuje Andrzej Kawecki. – Klienci biznesowi będą mogli również skorzystać z usług Blik, takich jak kody, a w kolejnych etapach wdrożenia z przelewów na telefon i płatności zbliżeniowych – zapowiada.

Aplikacja, podobnie jak system transakcyjny (o czym mogliście przeczytać tutaj), również będzie zintegrowana z rozwiązaniem ERP XT firmy Comarch. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z usług fakturowania i w prosty sposób generować płatności za swoje zobowiązania. – W kolejnych etapach projektu udostępnimy w aplikacji moduł self-service oraz funkcję nawiązania relacji i otwarcia rachunku firmowego dla nowych klientów – deklaruje przedstawiciel Aliora.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies